[umpc] Microsoft Origami project

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Urtica, 24 feb 2006.

  1. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Origamiproject.com, een site die geregistreerd is door Microsoft, is een teaser verschenen die ons vertelt dat we nog tot twee maart moeten wachten op meer informatie. Eerst verschijnt de volgende tekst:
    "[...]
    Touch me. Hello. Do you know me? Do you know what I can do? And where I can go? Or how I can change your life? You will. Learn more on 3.2.2006...
    [...]"

    Microsoft is bekend/berucht om zijn eerdere teasercampagnes Ilovebees.com (voor Halo 2) en Ourcolony.net (voor de Xbox 360). Wil je meteen op de hoogte zijn zo gauw er iets bekend wordt? Hier is een RSS-feed van de site te vinden.


    Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=9245

    Zou dit een nieuwe Alternative Reality Game van Microsoft kunnen zijn? De eerste geruchten zijn dat er een handheld/mediaspeler van MS aangekondigd gaat worden..

    http://www.origamiproject.com
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope dit lijkt me geen ARG ... dit is eerder een game of reclame ... ARG's zijn Alternebtive Reality Games ... een rolle spel (een verhaal) ... dit is gewoon reclame
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk dat het iets met de webcam te make heeft? Hello, dat duidt IMO op communicatie. Het zou ook iets geheel nieuws kunnnen zijn. :)
     
  4. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit zou best wel eens kunnen. Ook de vragen die ze je stellen hebben in zekere zin iets te maken met een webcam oid. We zullen zien op 2 maart:)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    op een gegeven moment komt er ook iets te staan van "where I can go..."

    handheld? tegenhanger van Ipod?

    iig iets draagbaars ;)
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt er idd op dat het om iets draagbaars gaat.
     
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Raak me aan (iets wat dus aangeraakt moet worden, raak jij een camara aan voor de lol?

    Hallo ken je me, refeert naar iets wat we dus al kennen, iets bekend, iets dat er al is.

    Weet je wat ik kan doen?, een zin die zou kunnen duiden op een ARG, we weten immers allemaal wat een ARG kan doen met dingen, kijk naar ilovebees, en let the hype begin voor halo 2, misschien weer iets soortgelijks? Maar een handheld kan je ook aanraken, en we weten ook wat bijv. de gameboy en de DS met mensen hebben gedaan.

    En waar ik naar toe kan gaan, slaat op de x360, 360 graden, grenzeloos, onbeperkt. (de plaatjes laten de lucht zien, een stad, een tropische omgeving, en.... de huiskamer, misschien toch een handheld, iets draagbaars wat je aan kan raken en overal mee naar toe kan nemen?

    Hoe ik je leven kan veranderen, kan slaan op het plot van een game, intensiever dichter bij ons, misschien eindelijk de beloofde gameplay die bij halo 2 beloofd werd, op aarde? Kan ook slaan op iets anders belangrijks, maar het heeft met de x360 te maken en halo heeft de xbox verandert, een zelfde stunt met de x360?

    Toekomstaanduiding, wachten is de enige mogelijkheid, tot de volgende hint...., tot de volgende raadsel.... Tot de nieuwe ARG weer begint....

    Edit: Trouwens na de text verschijnt er:'Play again', het is dus een spel of moet het worden, refereert naar of een echt spel, of een ARG, ik gok op de ARG
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  8. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: jordo

    Wauw wat een uitleg... met een hoop fantasie kan je van pacman ook een arg maken :{
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    hahahaha, pacman was toch al een ARG? :eek: :+
     
  10. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft toch al verklaard dat ze een tegenhanger voor de Ipod-video gingen lanceren met nog meer entertainementmogelijkheden? Ik denk dan ook dat het hier over gaat.
     
  11. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jordo een beetje te veel doordenkt.
    play again? ooit nagedacht over de optie dat dat slechts een betekenis heeft?

    of is dat raar:D
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Oja logisch, jij gaat voor 2 zinnetjes, die je naar 1 keer kijken al totaal uit je hoofd weet, zeggen: speel dit nog een keer, alsof je niet weet wat er gaat gebeuren, alsof het nog onvoospelbaar is, tevens, komt dit spel niet als een spel voor mij over, je krijgt een marketing slogun te zien, wat ik niet als een spel ervaar en met mij feitelijk 99% van de wereldbevolking, dus dat het ergens anders op slaat lijkt mij redelijk logisch ;)
     
  13. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit klopt idd!
    Microsoft wil net als APPLE nu met de I-pod een nieuwe Mp3 speler op de markt zetten met meer functies maar voor een betere prijs dan de I-pod van Apple nu is.

    Ik denk dat het idd daar dan ook om gaat :)!
     
  15. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    nou denk eerder dat er dan ook games op gespeeld kan worden ;)
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat zou ik niet weten.
    In elk geval heeft MS alleen naar buiten gebracht, dat het met zo'n ding op de proppen gaat komen.
    En zeker is, dat er muziek op de spelen zal zijn.

    Wat er verder mee te doen is, zal straks wel blijken.
    En meaby dat ze met dit soort filmpjes dat laten zien.
     
  17. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik weet nog niet helemaal wat ik hiervan moet denken...Ik was een grote liefhebber van ILB maar dit...dit lijkt tot nu toe gewoon op reclamen.Ik wacht wel even tot 2 maart voor dat ik uit me dak ga ;)
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan ook iets voor Windows Vista zijn misschien?
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    k vind de site iig niet erg xbox 360-achtig uitzien... dus ik denk niet dat het iets voor de 360 is (of ze willen ons op het verkeerde been zetten ;))
     
  20. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een handheld word, en het lijkt er sterk op... vrees ik dat hij zal neergaan, en het zelfde lot zal treffen als de gizmondo...
     

Deel Deze Pagina