Black

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 jul 2005.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb hem nog niet uit. Heb het te druk gehad en heb eigenlijk niet zoveel zin om hem te spelen. Maar ben er ff mee bezig geweest en zit nu voorbij dat level met die mijnen geloof ik. Die landmijnen bedoel ik dan he.
     
  2. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies hoelang ik erover gedaan heb. Is dat niet te vinden in de game? Je krijgt veel info over van alles en nog wat(kogels afgevuurd, headshots, kills), maar hoelang je hebt gespeeld weet ik niet. Na elk level krijg je wel de tijd die je erover hebt gedaan. Word dat ook opgeslagen? Moet ik ffe kijken strax. Of morgen :). Vond het wel vet. Wel kort, maar als het veel langer was geweest was het saaier geworden. Weet men inmiddels al wat meer over het verborgen wapen dat te unlocken is met een code? Was toen sprake van dat als je em bij ea bestelde, je een code kon krijgen en een wapen kon unlocken. Zou wel willen weten welke..

    PS Code zal wel op internet verschijnen uiteindelijk..
     
  3. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak loop ik langs het meeste wat kapot kan en ga ik meer op de stealth manier bezig. Terwijl ik vaak later, na een gevecht, terugkijk en nog ffe wat dingen laat ontploffen voor de lol :p
     
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    ik wist alleen dat ie op de 360 kwam
     
  5. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met die credits en dat beginfilmpje? gaan die weg zodra je de 1e missie hebt gehaald??
    In die 1e missie wordt je door een rpg onder vuur genomen, kheb die uitgeschakeld maar ik weet niet waar ik dan naartoe moet. kan iemand helpen?

    de game ziet er wel zwaar slick uit. en het geluid is ook bruut:)
     
  6. pdebie

    pdebie game-freak

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het profiel net aangemaakt heb moet je het begin filmpje zien. credits kan je zo doordrukken volgens mij.

    zodra je die rpg gast op de kerktoren af heb gemaakt moet je links dat poortje door om dat gebouw ff flink op te blazen...daarna rechts af en vanaf daar zoek je het maar weer lekker zelf uit :p
    moet niet alles veraden he :)

    ik moet wel zeggen. ik vind het een ubergaaf spel. lang niet alles kan kapot, maar wat een actie zeg, ik vermaak me de komende tijd wel met dit spel. ik vind het alleen jammer dat die shotgun gasten zo vaag zijn. met de ak47 krijg je ze amper dood, en schiet ik ze met de shotgun neer schudden ze ff met de kop en staan ze weer net zo snel op. dus ik schiet nog een keer zodra hij met de kop schud...dan zijn ze wel dood. maar da vind ik een beetje jammer. voor de rest....UBER!!!!
     
  7. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Black komt NIET op de xbox360, zeggen de makers zelf.
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    bron: www.evilgamerz.com

    Lijkt me nou duidelijk, ik moet deel 1 dus kopen :)
     
  9. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel em op normal uit, start ik de eerste level weer is op normal, heb ik zilveren wapens(wat normaal is blijkbaar en UNLIMITED ammo. Heeft iedereen die unlimited ammo? En hoe zet ik beide uit(silver en unlimited ammo) zodat ik nog een keer normaal op normal kan spelen :p

    Edit: Wel vet btw, die unlimited rockets :p:p
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  10. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ie ook op Live?
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, SP only.
     
  12. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Een xbox 360 versie van Black bedoelen ze toch? Black wordt denk ik wel Backwardcompatible voor de xbox 360, anders heb ik voor niets die spel gekocht
     
  13. pdebie

    pdebie game-freak

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    er liggen van die laptops af en toe in gebouwen.
    en bankkluizen. deze zijn voor secundaire missies, maar hoe kan ik ze gebruiken?
     
  14. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Black komt niet voor de 360. Behalfe als Microsoft hem BC gaat maken. Alleen komt Black 2 wel voor de 360.
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn wel supermooi voor de xbox maar toch zijn er soms wel lelijke stukjes...
     
  16. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat zeg ik. Ik weet dat Black geen xbox 360 versie krijgt. Ik vroeg me alleen af of ie backwardcompatible wordt. Toch bedankt panzerdelta.
     
  17. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Knal ze kapot.... Dan vernietig je bewijs (evidence):p
     
  18. pdebie

    pdebie game-freak

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ah okeej....en ik maar op alle knoppen drukken om ze te activeren en zo....gebruik dus voortaan de rechter trekker wel :D:D


    ik heb m'n pa trouwens even het spel ook laten spelen (die dus compleet anti shooter is, meer race fanaat), maar hij vond het toch wel realistisch hoor. 'je zou haast nog echt bukken voor de kogels ook' zei tie :D:D
     
  19. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Realistisch? man ...... een mannetje 500 keer op zijn lichaam schieten en dan gaat ie pas dood. En ze fliegen echt 7 meten in de lucht ofzo... Maja dat vind ik wel strak.
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Hij is niet BC....
     

Deel Deze Pagina