We weten niet eens of de game dan al uit is, en als het wel zo is, dan wil ik eerst ff op m'n gemakje de game doorlopen. Alles een beetje checken, SP spelen e.d.
Ojah?! Als ik de Game dan netjes in mijn Brievenbusje heb ontvangen van Gc-shop vind ik het best. Komt hij 10 Maart, dan ben ik al niet van de de partij!
ja ook RB6 lockdown, met BA zat ik er nog nie bij maar het is id dezelfde clan edit: SEFA clansite: http://www.cu2.nl/sefa
Als iemand nog een mannetje voor jullie clan zoeken,dan zou ik eventueel wel willen joinen. Ben namelijk clanloos Speel serieus,ben 21. Naja goed ik hoor et wel. En mocht niemand me willen dan heb ik pech gehad lol
Belgium Xbox-News.be Team Gizmo BE Rasta Charel Th4 G4m3r sharky DE GALLIER Sincere AiMDuDe KriKKe kilofish punisher kevin Graniet Zefiris KLGamer Cyrax BE Gravedigger BE bart27 Major Rooney
Clans in de beginpost weer upgedate! Gizmo, die van jou staat er nog niet tussen, omdat ik dan eerst ff duidelijk jullie clannaam wil weten, met een eventuele site + motto/zone erbij @ Smokey en eventuele andere mensen die een clan zoeken. Dit is idd het perfecte draadje om dat te doen, maar misschien is het handiger om dan iets meer gegevens + speelstijl etc erbij te zetten. Wat voor type speler ben je? Ben je sniper, machinegunner of iets anders? Dienende speler of leidende speler? E.d. Goed om te zien dat er iig aardig wat clans zijn waarmee we kunnen battelen. Maar natuurlijk moeten we in ons achterhoofd houden dat het XBW versus de rest is.
clan site jullie moeten wel even www.gamepros.web-log.nl in de gaten houden er komen wedstrijden van ghost reco 3 voor de xbox 360 op te staan. En trouwens we zoeken ook nog clan member laat het ons weten via warfighters@gmail.com of voeg mij even toe gamertag is alto1 ik zie jullie gauw later,_0/
Ik wil ook wel bij een clan, want ik ga me helemaal richten op deze game de komende maanden. Ik zou alleen nog niet weten welke, maar dat zal wel goed komen .
@ heer Stefan. Gamertag: Smok3y_Jay NL Leeftijd : 21 Games in bezit : pgr3,kameo,cod2,condemned,doa 4. (en binnenkort natuurlijk GRAW,BF:MC, FC,burnout revenge etc etc) Speelstijl:Tjsa.. kan eigenlijk niet echt zeggen of ik nou gunman of sniper of dergelijke ben. KAn dat pas bepalen wanneer ik de game heb gespeeld en kan zien waar ik beter in ben. VOor de rest ben ik een serieuze speler,en gewoon veel lol hebben.
Wij zullen vast ook wel een Clannetje met GRAW oprichten, Met P2G (Playstation 2 Games) waren we best actief op SOCOM en SOCOM 2. Wat de naam wordt, weten we nog niet. Ik denk dat we nu met zo'n 10 man online zijn met een xbox 360, dus als er een clannetje is gemaakt, zal ik het hier wel posten.
ff een vraagje, bij www.graw.nl kan je je clan ook toevoege heb ik ook gedaan alleen heb ik de tag niet goe gedaan weet iemand hoe je dat kan verandere???
Er komt op teamcompete een toernooi voor graw op de 360 en oude xbox. Voor beide toernooien word het een afvalschema van 32 teams. En als prijze geld hebben ze voor winnaars 50 dollar per member! Waarneer het toernooi word gehouden is nog niet bekend. Link
Ik moet maar gauw een clannetje zien te maken of joinen om mee te doen want hier laten ze vast geen '1337sp4mm3nd312j4r1g3' toe