Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    nop nintendo gaat voor de kwantiteit ;).. en als het leuk speelt met die controller koop ik er gewoon 1 O-)
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.

    http://www.gameqube.nl/article.php?id=13715

    De Revo heeft ook niet even goede graphics nodig als de 360, omdat die niet nodig zijn voor de revolutionare gameplay.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Yeah right, dat was het oude nieuws:{ . De eerste dev kit van revolution was idd maar een beetje krachtiger dan de xbox(post hierboven van Nicos) ,de 2de def kit was al een heel stuk krachtiger, en de 3de, de definitieve die moet gaan komen, die moet naar het schijnt nog een stuk geavanceerder zijn. Ik denk niet krachtiger dan xbox 360, nee kan eigelijk ook niet. Maar wel een heel stuk krachtiger dan xbox, wees daar maar zeker van...
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De Revolution word als het goed is twee keer zo krachtig als de Gamecube. Persoonlijk denk ik dat de SpaceWorld 2000 demo van Zelda best wel eens gelijk kan zijn aan de graphics van de Revolution, misschien nog wel iets mooier.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Maar zoals al gezegd, bij de Revolution gaat het niet om de graphics maar om de gameplay.
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nou ik verwacht ook dat het mooier zal worden, want als we een game pakken als Metroid Prime 1 op de Cube dan ziet dat er toch vet uit. Dus ik denk dat het op de Revo iets mooier nog gaat worden
     
  6. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0

    De samsung le 32 r51b kost ongeveer 1300 euro.. (wel effe goed kijken want heb hem ook voor 1900 euro zien staan!!)
    En dat is zeker een goeie!..
    Microsoft gebruikt ze niet zomaar bij elke 360 stand..O-)

    Ohjaa heb hem dus zelf ook en ben er zeer erg over te spreken..
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    MS heeft ook een contract met Samsung he dus reclame maken doen ze dan ook met alle plezier |:-
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony HDTV's zal ik niet nemen, blijken heel slecht tezijn.
    Ik zal eerder voor de merken Samsung en Sharp gaan.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ooit gehoord van een Bravia LeZe?
    Uhu, das een Sony _0/
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik ook wel, die reklame met die stuiter balletjes :cool:
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    * Ziet het verband niet tussen jouw recatie op die van LeZe :confused:

    Leg eens uit, want hij zegt toch ook niks over Bravia :)
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Bravia is Sony, en hij zegt dat Sony HDTV's heel slecht blijken te zijn, dat terwijl de Bravia LVD tv een topproduct is.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een topproduct? Dat valt wel mee hoor.
    Ik kwam bij Toms Hardware een stukje over de Bravia tegen.
    Daar waren ze niet zo tevreden over de Sony KLV-S32A10E.

    Hier een paar quotes uit het artikel:

    [​IMG]

    Kijk eens naar de response tijd van de Bravia. Die is behoorlijk hoog!

    ''It's just incredible that Sony is still using the outdated panels they put in their TV sets. Latency clocked as high as 50 ms. It just doesn't seem believable.''

    ''It's a real shame that the latency is so high, because it makes this set unusable for video gaming. With game consoles playing a key role in digital entertainment these days, that's distressing.''
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik had gelijk :cool:
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Wat bedoelen ze met de X-as? Aangezien de response tijd bij X=250 al tegen de 15 aan zit. Maargoed, wij kopen zo spoedig mogelijk een HDTV, dus we zijn aardig op zoek, en hebben er al heel wat gezien. En die grafiekjes zeggen mij minder dan wat ik met mijn eigen ogen gezien heb. Want de beeld kwaliteit was ver boven het gemiddelde. (we kopen btw geen Bravia, maar zeer waarschijnlijk een Pioneer plasma scherm)
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Plasma scherm moet je al helemaal niet kopen, van wege inbranding enzo.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Nou en. De kleuren van een plasma zijn aanzienlijk mooier dan een LCD. Als je gewoon de eerste 200 uur de tv afsteld op een niet zo fel beeld, krijg je een stuk minder snel last van inbranding, en krijgt je plasma scherm een langere levensduur. Ook maakt die Pioneer gebruik van pixel-shift wat het ook enigsins voorkomt. Het enige gevaar is nog het SBS6 logo, die schijnt niet zo'n lievertje te zijn voor plasma schermen :+ Maar beeldkwaliteit staat voorop, vandaar die Pioneer. Het uiterlijk van die tv is ook nog eens erg mooi.

    Nu weer ontopic?
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsss, Sony bravia's staat op dit moment samen met SHARP op de nummer 1 in Amerika, ja ook Sony. Samsung staat niet op 1... Dus wat zitten ze hier nu weer te vertellen dat Sony bravia's niet goed zijn:confused: . Trouwens, de response tijd van Sony bravia's zijn(met ze allemaal!) niet hoger dan 8ms, dus heel goed hoor. Dus met een Sony Bravia zit je bijna altijd goed, en ja nu ben ik weer de fanboy aan het uithangen he...:{
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het zullen best aardige tv's zijn (voor films etc), maar Sony geeft niet aan hoe het aantal ms is gemeten. Sommige fabrikanten vermelden het aantal ms dat voor hun het beste uitkomt. Bij gray to gray is de reactie tijd altijd het snelste en deze word dan ook 9 van de 10 keer vermeld. De werkelijke reactie tijd ligt vaak hoger.

    Tom's Hardware gebruikt al een lange tijd (sinds kort ook voor lcd tv's) optische metingen om de werkelijke reactie tijd vast te kunnen stellen.
    Die test zegt wel degelijk iets van een tv.
    In dit geval komt de Bravia er niet best uit. Tom's Hardware geeft ook aan dat de tv niet geschikt is voor gamen door de lage reactie tijd. Lijkt me niet gelogen, aangezien Tom's Hardware niet geheel onbetrouwbaar is.

    Verkoopcijfers zeggen niet hoe goed een product. Het is vaak een combinatie van marketing / reclame, imago, merkbekendheid etc.
    Verkoopcijfers zeggen niet alles. Zo verkocht Kia in januari 2006 meer auto's dan Mercedes. Zijn Kia's dan ook meteen betere auto's dan Mercedessen?

    Ps Boss, wanneer hou je nou eens op met het uithangen van het zielige slachtoffer met je uitspraken dat je nu wel weer een fanboy zal zijn. Hoe oud ben je nou? :{

    Laten we deze dicussie over tv's maar verder zetten in het HDTV topic. Dit topic gaat namelijk over PS3, 360 en Rev.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2006
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de x-as hebben ze de RGB colorspace uitgezet. 0 is hier zwart en 255 is wit :).

    Maar laten we nu weer verder gaan over de Xbox 360, PS3 en Revolution:cool:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina