Ok ik hoor zoveel mensen over COD 2. Na de demo goed te hebben gespeelt ben ik echt entoshast over deze game en daarom ga ik hem zo kopen. Maar haal mij even EXTRA over de streep om hem te kopen...
zo een singleplayer heb je egt nog nooit gespeeld!!!!! ik heb altijd met singleplayers in 15 min er genoeg van. nou bij cod2 dacht ik alleen: "door spelen door spelen" .
Ok heb hem en hij is super tof van wat ik er nu vangezien heb. Echt een cool sveertje. Ben nu bij "Assault on Matmata"
persoonlijk vond ik hem zwaar tegenvallen, de eerste missies zijn enorm indrukwekkend maar daarna zwakt het af en word het een eentonige middelmatige shooter, bewaak dit schiet die mortar neer enz.. enz... dit vond ik jammer, maar ik dacht (nadat ik hem had uitgespeeld) nu kan ik aan de slag met de multiplayer (want zeg nu eerlijk met de SP ben je niet lang bezig, met veteran wel maar welke malloot zet een spel als hij hem net heeft meteen op de moeilijkste moeilijkheeidsgraad). maar de multiplayer was zo vreselijk... TOF!! alleen werd het echt enorm verpest door die stomme stomme lag en je krijgt bijna nooit een goede room, mja tis allemaal een kwestie van smaak. @karf suc6 met die game!
Ik hou zelf ook niet echt van het WO shooter genre. De multiplayer heb ik nog niet getest maar daar komt een een gigantiche patch voor Ga straks weer verder en dan lekker op veteran spelen (want daar krijg je alle Achievements)
Elk groep levels dat je uitspeel krijg je 100 punten aan achievements. En als je em uitspeelt op veteran krijg je ook nog een bonus.
Nou, ik. Zo moeilijk is het niet. Op regular loop je er gewoon doorheen en op veteran is het nog tenminste uitdagend.
Ik heb m ook in 1x op veteran uitgespeeld. Was zeker leuk, alleen het laatste level vond ik erg tegen vallen....
Nee die komt er volgens mij niet. Ik heb al met 16 man via de glitch gespeeld, nee dankje niet weer doen. Allen die tijd is wel aantrekkelijk.