Black

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 jul 2005.

  1. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet...
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet backwards compatible en er komt voorlopig geen 360 versie.

    http://www.ownage.nl/news/12095/
     
  3. boogje

    boogje Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    is het normaal dat de eerste missie je direct i nde stad word gedropt en de tweede missie de missie is waar je over de grens moet geraken in het bos? vond het vreemd, zo meteen in de actie zonder tutorial ofzo...

    voor de rest vind ik de game oké, maar de levelopbouw mocht écht wel wat duidelijker. Omdat je toch wel enkele verschillende wegen kunt pakken, kom je soms uit waar je reeds bent geweest etc :)
     
  4. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb EA mailtje gestuur. Ze zeiden van wel...
     
  5. pdebie

    pdebie game-freak

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ja was m'n pa die dat zei he....die speelt haast nooit games. af en toe een race spelletje met mij.
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Wat heeft dit spel een bagger einde, het hele spel zit vol aktie en bij de laatste missie word de aktie opeens afgekapt en krijg je de credits. Ik heb er op hard 5u en 11minuten over gedaan om het spel uit te spelen en maar 1x dood door een mijnenveld. Ik wist dat het spel kort was maar 5u is toch wel erg kort en ik heb het nog op mijn gemak gedaan. Ik adviseer de mensen die em nog willen kopen dat ze beter kunnen wachten totdat ie inde budgetbakken ligt, het spel heeft naast de SP helemaal niets extra's. En de moeilijkheidsgraad black ops is ook niet zo moeilijk omdat de mannetjes te dom zijn om te bewegen tijdens het schieten waardoor een headshot te makkelijk is. Black is imo een teleurstelling.
     
  7. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0

    Zal wel een of ander dom wicht zijn geweest die terugstuurde :p
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Tss wat is dit een kut spel zeg. Heb hem in 4 uurtjes uitgespeeld. Oke wel op normal maar toch. Echt een teleurstelling. En wat een bagger einde zeg. Te nep.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zometeen ga ik black voor het eerst spelen kijken wat er van geworden is_O_
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    En het extraatje wat je krijg is ook gewoon te nep, silver weapons. Wtf heb je daar nou aan?? Ze veroorzaken niet eens extra damage, ik had wel verwacht dat ze het silver weapons idee hadden gejat van GoldenEye maar helaas niet dus.
     
  11. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Man 60 euro naar de klote
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Black in 5 uur uitgespeeld?

    Had voor de eerste 3 missies ongeveer 2:15 uur nodig dus dan zit ik al bijna op de helft :{
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn ook maar 7 of 8 missies ofzo, ben effe vergeten precies hoeveel.

    Als je het spel op Hard uitspeelt, krijg je de leukste beloning. De M16 met granaatlanceerder en ongelimiteerde kogels en Black Ops modus waarbij je alle objectives moet halen en ook nog alles kapot moet maken.
     
  14. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    “Microsoft working on backward compatibility for Black”

    Criterion’s Alex Ward has commented on the fact that both Black and Burnout Revenge are not backwards compatible. He says that Microsoft is in fact working on the games and that they’d “love it if you could play all of our titles right now on your 360″. The statement is made in this thread on the Gaming Age forums.

    Jesus, you guys are seriously paranoid!
    This is just an effort to set the record straight.
    So many of you are attacking us, as developers, for being deficient in some way regarding backward compatibility.
    It is simply out of our hands.
    You are all so quick to jump to conspiracy theories about why things do or do not happen.
    It’s beyond laughable to me.
    You think we’re “evil” in some way because we’re about to release Burnout Revenge for 360 and the games don’t run on 360 right now - and that’s because of some evil masterplan!
    It’s not.
    We would love it if you could play all of our titles right now on your 360.
    But right now, you can’t. The MS guys are working on this, and they are going as fast as they can. Same with Black.
    So, please cut us, and them, some slack right now.
    I attempted to clear up the confusion and dispel the conspiracy theories.
    You can’t ask for fairer than that.Alex
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb het wat gespeeld en neem er lekker de tijd voor. Het nadeel is als je dood gaat, dat je een heel stuk overnieuw moet doen. Je weet precies waar iedereen staat, wat je kan verwachten en ik vind het dan ook oersaai om zo een stuk overnieuw te moeten doen, als ik uberhaubt nog wel verder wil.
    Kwam net bij een missie, paar mijnen kapot geknald. Sommige zie je, sommigen gaan af zonder dat je een mijn zag. Loop ik langs een huisje waar ik iemand afgeknald had. Op het punt dat ik zijn kogels wilde pakken gingen er ineens nog een paar mijnen af. :confused:
    Dood. Was nog niet bij een checkpoint gekomen, had geen zin om het hele stuk overnieuw te doen, dus de Xbox maar uitgezet.
    Snap echt niet waarom ze voor zo een save-systeem kiezen. Het wordt er alleen maar saaier op. Enigste reden die ik kan verzinnen is dat ze de miniscule levensduur hiermee nog iets willen verlengen.
     
  16. fpsfreak

    fpsfreak Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    wat? in 4 uur das tog niks man en dan alleen maar n story-mode,tjonge
    egt EA hoor zoveel beloven maar ja,hopen op het vervolg voor de 360?
     
  17. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    shit jongen dat is echt brak weinig, ik denk dat ik hem maar even laat liggen en wacht tot ie op marktplaats komt voor n tientje
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Uitgespeeld, best lol mee gehad. Maar om nou te zeggen topper... En al zeker geen "must have" zoals in het veronica magazine stond.
    Daarvoor is gewoon de levensduur te kort en de gameplay te beperkt.
    De shootouts kunnen best gaaf zijn, zo vond ik dat level wat zich op een brug afspeelt best cool. De wapens zien er goed uit en klinken ook erg tof. Omgevingen zijn ook wel sfeervol zei het railroad (hoewel dat zeker geen probleem hoeft te zijn)
    Maar zeker niet alles kan kapot en dat kan irritatie opwekken. Wat mij alleen vreselijk irriteerde waren die shotgun gastjes. En dan vooral dat als je ze voor hun sodemieter schiet waardoor ze op hun smoel gaan ze plots onkwetsbaar zijn tijdens de "opstaan" animatie.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zover ik het gespeeld heb, voelt het soms niet helemaal gebalanceerd aan, het killen van een enemy. Soms jaag je van een afstand een paar kogels in hem, soms zelfs deels naast en is ie al dood en soms is ie van dichtbij met een paar headshots nog niet dood. Schiet dan altijd gewoon flink wat kogels, zonder echt proberen goed raak te schieten of headshots te maken en zie wel na hoeveel kogels ie neer gaat, liggen immers kogels genoeg op de grond.
     
  20. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit 't eigenlijk met de framerate bij black? speelt 't echt soepel of is 't van killzone niveau? |:-

    verder wel leuke game volgens mij, te kort dus.. met wat minpunten als dat je een tegenstander echt té vaak moet raken voordat ie eindelijk neergaat. Jammer is dat.
     

Deel Deze Pagina