nfshp2 = toppie

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 22 nov 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb me nfshp2 binnen van xbm, in het blad kreeg de game een 5,7. wat een bullshit, volgens mij heeft iemand die van realistische f1 games houd deze game gereviewd. een 7 of 7,5 is de game wel waard

ik ben ook opgegroeid met nfs, dus ik hou van arcade.

kan verder niet veel zeggen

fantastische game, etc.

2. Vanenburg

Vanenburg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bullshitt

ff serieus dat spel is nepper dan nep!!!!ga hem vandaag verkopen....auto's kun je niet eens recht op de weg houden....besturing is frox t beeld is frox.....van mij had hij een 2 mogen krijgen.
    Als je gas geeft met de hendels....dan geeft hij gelijk full throtle....wat een ramp...
    NEED for speed op de saturn( met die nsx, 911 en 512 tr is vele malen beter!!!!
    Veel plezier ermee....maar als je hier een 7,5 voor geeft moet je voor de meeste andere games een 10,5 of 13 geven...slaat nergens op!!!!
    het blad is wel super......

mzzl:D

3. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook wel een lachheh spelletje
    gewoon lekker fun!:9

4. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik vermaak me er prima meej :), maar!!!!!!!!!!!!!!! : besturing is beetje naadje, er wordt namelijk geen gebruik gemaakt van analoog....bij de gashendels al helemaal niet en tja de graphics zijn ook enigzins teleurstellend en soms is er zelfs een framedrop.........Snapje niets van zo veel is er dan niet op het scherm...

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: bullshitt

1. tuurlijk is het nep, het is een game
    2.je kan ze makkelijk onder controle houden, tenzij een cop je tegen je kattebak aandouwt. besturing is dus prima
    3. de auto's vin ik er wel goed uitzien, maar de omgeving is idd niet xbox waardig, maar wat boeit dat nu. het gaat tenslotte om de arcade fun.
    4. meteen full trottle is de bedoeling bij need for speed, de titel zegt het al, en als je wouten achter je hebt wil je snel, en als je geen wouten hebt wil je nog snel, omdat je 1e wil worden.

dit is gewoon een goede arcade racer

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: bullshitt

1. een spel hoeft niet nep te zijn. (dat probeert men meestal te bereiken, en bij dit ragspel hebben ze dat klaarblijkelijk niet geprobeerd)
    2. de besturing is verre van realistisch, en dat vind ik toch wel fijn bij een beetje racespel.
    3. dat het een arcade spel is hoeft niet meteen te betekenen dat et er klote uit ziet.
    4. bochten neem je door gas terug te nemen beetje bijremmen, beetje gas. daarom is de besturing ook zo rag, je moet gas kunnen doseren. anders is er geen fuck aan. weinig omslachtig/gedetailleerd gedaan dus.

kortom: Geen F*ck aan.

Deel Deze Pagina