Battlefield 2: Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door NL Eagle, 15 jun 2005.

  1. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit 1 wagen is ook goed. zolang er maar iemand inzit. :)
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb mijn medal van auto maken zo gekregen: ik zat zo op die auto te knallen en toen gewoon weer healen enzo. dat lukte niet :9
    dus toen begon er gewooon een mafkees op knallen van mijn team en ik zat in de auto, toen er driekwart van de 'autoheal' weg was, maakte ik de auto en kreeg een punt erbij, dat deden we 5 keer en zo kreeg ik mijn medal:)

    Ik heb ook gehoord dat iemand anders uit het level kan rijden toen driekwart weg is en dan healen maar dat is wel moeilijk volgens mij want er gaat steeds meer 'heal' van de auto er af: eerst 1-2-4 enzo tot die kapot is dus je moet wel snel reageren;)

    _________
    en met healen van mensen:
    - moet iemand van gebouwen afspringen
    - moet iemand in prikkeldraad staan

    maar dat is niet leuk hè
    ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  3. acid

    acid Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in de singleplayer.

    Weet iemand hoe je de trein moet vernietigen voordat ie het station aan gort rijdt?
    Het 2e deel van de missie RAILWAY STATION

    Ik kan geen walkthrough vinden, alleen bij IGN en daar moet je voor dokken.. 8)
     
  4. PRAETORIAN XVII

    PRAETORIAN XVII Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies,

    Online rocks. Dat is het echte Battlefield. Maar ik kan het niet uitstaan. Ik krijg die trein ook niet aan bonken. Ik heb ergens op internet wel een walk trough gelezen. Daar doen ze echt als of het een walk in the park is. Misschien is dat zo. Dan zijn Acid en ik zeker compleet tam. Anybody set us straight?
     
  5. PRAETORIAN XVII

    PRAETORIAN XVII Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens... Ik ben leuk bezig. Leuke PPH, alleen die rot medailles... Ik ben geen cheater, wil ze gewoon normaal halen. Toch... Een beetje hulp is wel gewenst. Dat healen bij dat prikkeldraad zie ik wel zitten... Hoe krijg je iemand zover om dat voor je te doen? Ik hou niet van dat zaniken in m'n headset of iemand me wil helpen. Get 'em ur darn self denk ik dan. Trouwens, ik ben veel te druk met kills 'n' flaggs ;-)

    Anybody got some pointers 4 me of voelt zich geroepen een enlisted officer te helpen regular officer te worden? punten en PPH's genoeg.



    "In the absence of orders go find something and kill it. Don't look left or right only forward."
     
  6. acid

    acid Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo wtf is er aan de hand?! Zwaar irritant!

    Ik heb de laatste 2 weken steeds lag lag lag aan de lopende band, alle games hakkelen en zitten vast.
    Een of andere gast zei dat het komt van een boxing game die onlangs is released?

    Meer mensen last van?
     
  7. PRAETORIAN XVII

    PRAETORIAN XVII Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Denman,

    Ik lees dit nu dus echt een jaar later pas. Ik wist niet eens dat spel al zo lang bestond. Anyway... Als de Dutch Dictators Clan nog BF2 speelt, vraag ik je: Heb je nog plek voor een 2nd LT in je team?

    Let me know als je dit forum uberhaupt nog leest...

    Erik

    'PRAETORIAN XVII'
     
  8. eTa.XcesZ

    eTa.XcesZ ETA

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lag heb ik ook last van...heel irri
    Of dat ik me eerst 10x moe aanmelden en dan ben ik er pas in.

    Beetje shit geregeld met die servers maar ze werken er tenminste aan das wel weer goed.

    Enne...hebben die DDC gastjes een site? Want ik zit ook in een clan maar we zoeken wat leden, lastig bijna iedereen naar 360.
    Maar een cw is ook wel lkkr..nl vs. nl?
    Contact me anders ff, hier of hier: http://www.eta.knows.it
     
  9. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    is dit nog online speelbaar op xbox live? of hebben ze de servers ook platgegooit?
     
  10. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo, vette bump:thumbs:

    Ik denk niet dat iemand dit spel nog speelt, ik zou het je ook niet aanraden want er zijn veel betere online games (ook van de battlefield-reeks).
    EA heeft de servers nog niet platgegooid in ieder geval dus je kunt het proberen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  11. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Je hebt gelijk, maar hij lijkt me zo vet :D BC2 krijg ik binnenkort via een ruil.
    BC1 heb ik al gespeeld op mijn oude xbox jaartje geleden vond die niet zo vet online. Verder ken ik niet echt een open wereld oorlog game |:-
     

Deel Deze Pagina