Dat doe ik sinds jij me de grond probeerde in te boren! Ik reageerde op de 2 grootste fanboys van deze site
masterboy en plasticman
, en jij begint van alle onzin uit te kramen via pm's naar mij. Dan doe je precies alsof ik nooit iets goed over xbox 360 zeg, dan doe je precies dat ik doe alsof ps3 is alles en de rest niets...:{ ,... Ik bedoel, je hebt me toen echt fel geraakt. Ik snap het nog steeds niet, jij bent toch ook de positiefste kerel van revolution op dit forum ,ik zeg toch ook niet" ga naar een nintendo site...":{ , maar jij hebt me al een paar keer erop gewezen dat ik naar een playstation site moet gaan. Je gooit verwijten naar mijn hoofd, terwijl ik op fanboys reageer (ja op fanboys reageer ik hard!), het lijkt wel alsof je met de xboxfanboys niets inzit, en ik, ik ben vol lof over xbox 360's live, ghost recon, pgr3, huxley, ga zo maar door, ik snap het echt niet man, waarom in Godsnaam mij zo de grond in boren, omdat ik over een 2de product wat ik ga kopen positief ben. Volgens mij haat jij Sony gewoon, en haat je dan ook mij...(en kom niet af met die 95 playstation 2 games van je...). Maarja, ik ga niet meer offtopic geblaak geven, maar nu weet je dat ik het idd op jou heb dat ik altijd zeg, "ja sorry, maar zeg nu niet weer dat ik een fanboy ben..."
Klik om te vergroten...