Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    sony heeft goede tv's hoor maarja er zit ook een phillips beeldbuis of scherm in :+
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Samsung panelen in het geval van de Bravia's ;).

    Nu graag weer ontopic aub, zet anders deze discussie voort in de HDTV thread.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2006
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat doe ik sinds jij me de grond probeerde in te boren! Ik reageerde op de 2 grootste fanboys van deze site
    masterboy en plasticman
    , en jij begint van alle onzin uit te kramen via pm's naar mij. Dan doe je precies alsof ik nooit iets goed over xbox 360 zeg, dan doe je precies dat ik doe alsof ps3 is alles en de rest niets...:{ ,... Ik bedoel, je hebt me toen echt fel geraakt. Ik snap het nog steeds niet, jij bent toch ook de positiefste kerel van revolution op dit forum ,ik zeg toch ook niet" ga naar een nintendo site...":{ , maar jij hebt me al een paar keer erop gewezen dat ik naar een playstation site moet gaan. Je gooit verwijten naar mijn hoofd, terwijl ik op fanboys reageer (ja op fanboys reageer ik hard!), het lijkt wel alsof je met de xboxfanboys niets inzit, en ik, ik ben vol lof over xbox 360's live, ghost recon, pgr3, huxley, ga zo maar door, ik snap het echt niet man, waarom in Godsnaam mij zo de grond in boren, omdat ik over een 2de product wat ik ga kopen positief ben. Volgens mij haat jij Sony gewoon, en haat je dan ook mij...(en kom niet af met die 95 playstation 2 games van je...). Maarja, ik ga niet meer offtopic geblaak geven, maar nu weet je dat ik het idd op jou heb dat ik altijd zeg, "ja sorry, maar zeg nu niet weer dat ik een fanboy ben..."
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jij bent geen fanboy, want je hebt een 360, dus betekent dat dat je open staat voor andere dingen, maar in alle eerlijkheid moet ik er wel bij zeggen dat jij wél altijd de de PS3-geruchten eerder gelooft dan die van de 360, en dat jij véél meer tegen de Xbox-fanboys tekeer gaat dan tegen de PS3-fanboys (want trust me, die zijn er ook ;) )

    Dit betekent niet dat dit erg is, want ik heb precies hetzelfde als jou, alleen dan voor de Xbox :) Je moet het je gewoon niet aantrekken als ze dat zeggen, JIJ weet wel beter moet je (met jouw leeftijd) kunnen denken.

    En nu weer ontopic, want anders is het niet leuk om voor mij deze thread door te lezen. :cool:
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Pfff, wat een gezeur zeg :eek:. 'Vecht' dit aub uit via PM of MSN, en niet via het forum!

    Nu weer ontopic please :).

    Bron: Playstation 3 Portal

    Op zich zou dit wel een goede ontwikkeling kunnen zijn. Als mede hierdoor de prijzen van games omlaag gaan?
    Iedereen moet dan wel over een aardige internetverbinding en harde schijf beschikken, want anders is het niet te realiseren.

    Bill Gates heeft ooit ook aangegeven hier toekomst in te zien, dus dat alle content online moet worden gekocht en gedownload.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk dat dat wel een aardige rol in de toekomst gaat spelen. Of het echt zo gaat worden dat alle content online gekocht moet gaan worden betwijfel ik.
    Ik hoop het een de ene kant ook niet want het liefste heb ik gewoon een tof spel met een mooi doostje, etc in mijn kast staan. Een spel downloaden zoals de visie van Gates is vind ik toch een stuk minder leuk dan als een kind zo blij naar huis huppelen met mijn nieuwste aankoop.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Minder leuk is het sowieso, maar als het bijvoorbeeld 25,- scheelt.....
    Echter games doorverkopen/ruilen wordt zo onmogelijk :)
     
  8. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je helemaal goed ja, het heeft zo ze voor en nadelen!..

    Ik denk toch dat ik het liever zo heb.. Heb je wel wat staan, en geen gefu*ck met het internet!:cool:
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat respecteer ik ook!;) Veel kameraden van mij zijn xbox-pro. Ik heb niets tegen xbox-pro mensen, helemaal niet zelfs. Misschien heb je wel gelijk dat ik niet snel iets zeg tegen playstation pro mensen. Maar als er geruchten zijn zoals: dat playstation 3 online beter gaat zijn, dan zeg ik er ook wel bij dat het bijna niet kan, aangezien dat, dat Microsoft zijn wereld is. Als er geruchten zijn zoals games, films downloaden,... en veel goedkoper op ps3, dan denk ik ook wel even van, wat een bullshit. Dus alle geruchten bekijk ik dus echt niet als feit hoor(misschien wel sneller dan met xbox 360, dus je zal wel gelijk hebben, trouwens, zoals jij het hier zegt, daar zit ik echt niets mee in, dat apprecieer ik zelfs...). Maarja, maakt niet zo veel uit, ik weet wel wat je bedoelt:).
    En zoals Arjan al zei, we zullen maar terug ontopic verder gaan:)

    ps: Ja, Ik weet wel beter ja:),maar ik snapte er op dat moment gewoon niets van. Nu nog steeds niet,maar het maakt niet meer zoveel uit...:)
    Greetz
    Boss
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony komt met Xbox LIVE-kloon: Playstation HUD

    Hehe, eindelijk weer eens geruchten rondom de PlayStation 3. Als we Colin Campbell van de welgerespecteerde website next-gen.biz willen geloven, komt Sony binnenkort met een Xbox-LIVE vergelijkbare service die de naam 'PlayStation HUB' zal gaan krijgen.

    Als we alles wat op internet staat dus geloven, dan zal Playstation HUB al in September van dit jaar beschikbaar zijn in Japan en Noord-Amerika, zul je ook met de PSP gebruik van het netwerk kunnen maken, zal PlayStation HUB net als Xbox LIVE downloadable content èn het downloaden van eenvoudige games (vergelijkbaar met de Xbox Live Marketplace en Arcade) ondersteunen en zul je maar liefst rond de halve veertien euro per maand moeten dokken om mee te mogen doen. Snapt u wel? Beter goed gejat dan slecht bedacht.

    Het was te verwachten dat Sony dit zou doen, maar of alles echt waar is valt nog te bezien. Laten ze nu eerst maar eens snel met die PS3 op de markt komen.
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Waarom post je dit nog een keer terwijl dit al dik twee weken bekend is :{
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry wist ik nie
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kwam zojuist een gerucht over de controller van de Revolution tegen:

     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Wat bedoelen ze daar nou precies mee? Touch sensitivity is toch gewoon hetzelfde als drukgevoeligheid? Iets wat de Xbox 360 vervelends toe niet heeft.
     
  15. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heeftie wel, en dat had de xbox1 ook al.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn de knopjes niet touch sensitivity op xbox 360???!!!:eek: Dat vond ik altijd zooo cool in games als mgs2 en 3. Zo lichtjes drukken, hou je je geweer voor je, harder drukken, schiet je,enz... Werkte perfect gewoon. Maar heeft xbox 360 dit echt niet? Ik weet wel dat met project gotham dit niet mogelijk is(ik rijd met a(gas) en x(remmen), en ik verstrek altijd slippend(spijtig, zou zonder te slippen ook willen kunnen vertrekken), maar ik dacht altijd dat de makers het gewoon niet geprogrammeerd hadden voor de game...
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat JP zich heeft versproken. Je kan namelijk de pookjes wel half induwen en vervolgens het voorwerp half vooruit duwen. :) Naast de pookjes zijn ook de Triggers drukgevoelig, waardoor je bijoorbeeld met PGR3 half kan gasgeven en remmen.
    Of de X, B, Y en A knop wél drukgevoelig zijn weet ik niet, want ik heb nog geen game gespeeld waaraan je dat zou kunnen merken, dan zou ik dat eens moeten testen. De Triggers en pookjes zijn het in-ieder geval wel en dat is voor mij voldoende, bij de rest van de knoppen moet je het niet aan mij vragen.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Nee hoor :) Ik race met D-pad en die is zeker niet drukgevoelig. Daar baal ik gewoon van. Racen met pookje vind ik helemaal niet fijn, dus dat is ook geen optie voor mij. Vind het gewoon vaag, voor een next-gen game/console.

    Dit zijn geen knopjes ;)
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah een jaar verschil met de xbox360, kunnen we dan nog spreken van dezelfde generatie consoles?

    dit komt van gammotv.nl

    en @jpr ik geef je wel gelijk met dat pookje ik zou ook veel liever met een stuurtje spelen, zoals diene van gt4 maar jah...
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  20. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is het dan nog dezelfde generatie consoles de xbox was toch ook meer als een jaar later uit dan de PS2?;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina