Ik zit met een probleempje. Steeds als ik de navigatiewerkbalk aanpas en firefox daarna herstart, is de werkbalk terug naar zijn standaardinstellingen (en moet ik weer alles aanpassen). Dit wil ik niet, maar ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Sluit FireFox af, Ga naar je profielfolder, meestal is dat: C:\Documents and Settings\"je naam"\Application Data\Mozilla\Profiles\"profielnaam"\ Zoek naar het bestandje: localstore.rdf En verwijder het dan. Ik weet niet 100% zeker of het werkt, dus misschien is het slim als je een backup file maakt van 'localstore.rdf'. Ik hoor het wel als het heeft gewerkt
uhmm, ik weet het dan ook niet echt. Probeer het anders bij de mozilla forums. Er zijn vast wel mensen met hetzelfde probleem. Als ik meer weet laat ik het wel horen...
Ik heb ff op het internet zitte zoeken, maar overal waar ik kijk komt het bestandje 'localstore.rdf' terug. Het bestandje verwijderen helpt bij de meeste mensen. Misschien nog een keer proberen? FireFox moet geheel afgesloten zijn heh... Veel geluk