[Sega GT 2002] tune mogelijkheden help !

Discussie in 'Algemeen' gestart door hunter, 22 nov 2002.

1. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de oplettende mensen onder ons : nee ik heb Sega GT 2002 nog niet, k heb em ff geleend dus ik wil em nog steeds hebben :)

maare nu ff de vraag : je hebt bij die tune mogelijkheden de volgende dingen :
    - Suspension (low of high)
    - Camber Angle (minimum of maximum)
    - Boost Pressure (Low of High)

kan iemand me uitleggen wat dit inhoud zodat ik het ook snap ??
    want snappen doe ik het even niet :confused:

vast bedankt ;)

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon niet mee pielen dan gaat het prima. Suspension low/high lijkt mij hoe stijf je vering is. Hoe hobbeliger de baan des te losser moet je suspension in theorie dan. Camber is hoe schuin je wielen staan. Zijn er een hoop schuine bochten (van die kom-bochten zeg maar) dan moet je dat hoger zetten. Boost pressure zal wel iets met je turbo te maken hebben of zo. Hoe hoger je dat zet, hoe sneller die stukgaat denk ik. Maar ik raad er nu alleen maar naar hoor. Zoals ik al zei; ik kloot niet met die settings, het rijdt prima zo.

3. ..::Alpha::..

..::Alpha::.. Challenge me

Leuk Bevonden:
    0
    Juist het tunen van je auto maakt dit spel zo leuk,
    en je merkt als je een beetje goed kunt afstellen dat dit je veel voordeel kan opleveren bij de verschillende circuits,
    Gewoon lekker aan kutten dus!!!
    Je merkt vanzelf wel of je dit goed doet of niet aan de ronde-tijden

ENJOYYYYYYYYY

4. VinZ

VinZ Guest

Suspension is hoe hoog je auto van de grond staat... Dus als ie low staat, is je auto helemaal verlaagd. Heeft een super wegligging, maar kost iets aan snelheid. En bij hobbels of curbstones is het ook niet zo goed.

Camber is hoe schuin je wielen staan. Als je van achter tegen de auto aankijkt dus. Dus of je wielen zo |---| staan of /---\ zo.
    Hoe schuiner ze staan, hoe sneller je ermee door de bocht kunt, maar de topspeed is weer iets lager.

Boost pressure weet ik niet zeker... zal idd iets met de turbo of nitrous-oxide injection te maken hebben... Een grotere boost geeft meer power, maar ook meer damage aan de motor neem ik aan...

5. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
  6. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    die boost pressure is volgens mij gewoon dat je auto dan anders afgesteld wordt meer vermogen dus maar ook warmer, want niet al die auto hebben een turbo of nos.

7. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ok

enne wat is max. torque ???

8. sexylexy

sexylexy Guest

Suspension is hoe hoog je auto van de grond staat... Dus als ie low staat, is je auto helemaal verlaagd. Heeft een super wegligging, maar kost iets aan snelheid. En bij hobbels of curbstones is het ook niet zo goed.

Camber is hoe schuin je wielen staan. Als je van achter tegen de auto aankijkt dus. Dus of je wielen zo |---| staan of /---\ zo.
    Hoe schuiner ze staan, hoe sneller je ermee door de bocht kunt, maar de topspeed is weer iets lager.

Boost pressure weet ik niet zeker... zal idd iets met de turbo of nitrous-oxide injection te maken hebben... Een grotere boost geeft meer power, maar ook meer damage aan de motor neem ik aan...

Deel Deze Pagina