Ok Gizmo, je clan staat in de beginpost Als iets niet goed staat meld het dan ff, dat geld ook meteen voor de anderen, als iets in de Beginpost fout staat bij je clan meld het dan ff! Ik heb nu namelijk ook de clantags erachter gezet, maar ik weet die van Damnstraight bijvoorbeeld niet, dus als één van jullie die nog ff wilt geven... Ik heb ook gehoord over de massale co-op van GRAW. Je kan namelijk met maximaal 16 (!!!) mensen een level doorgaan, dus je kan met je squad op het moeilijkste niveau de SP doorspelen, dat is best wel vet vind ik
Was jij een paar maanden geleden ook nog actief? Ik zat met SOCOM 1 namelijk in de Florero PRO Killers Clan. Misschien dat jij ook meegedaan hebt met de georganiseerde clanwars ergens in augustus 2005.
Hier nog een clan: Oldskool NL Leden: Immortalization Mikkel NL Taab Dusun Tallon 4 NL Mika74 "Not Old, Just Older" Er komen nog meer leden bij, maar eerst even kijken wie GR 3 aanschaffen...
ey skull zoeken jullie nog members. ik heb misschien wel interesse. ik weet namelijk niet of faultless en co nog weer met up gaan beginnen en wil wel graag in een clan. (en aangezien ik smack) maarja ik zal even afwachten tot volgende week en kijken hoe het zich ontwikkeld.
zat je ook nie bij lockdown met ons?? we kijke wel als het spel uit is dan kome er vast nog wel meer bij xbox.com is down
Luister.. ik ga een clan beginnen samen met een vriend van me.. We zoeken nog gedreven members.. dus wie van plan is serieus GR:AW te gaan spelen en zin heeft om in een gezellige maar serieuse clan te spelen vraag ik bij deze om zich bij mij aan te sluiten. Mensen die interesse hebben kunnen me een PM sturen.. Greetz, Benny. (gamertag: BennyNL)