[PC] stelling: WoW of guild wars?

Discussie in 'Games' gestart door meteorwings, 27 feb 2006.

  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    yooo mensen, als ik slaag voor mijn examen van school, krijg ik een nieuwe pc, en daar wil ik een vet spel bij

    nu zit ik dus te twijfelen tussen WoW of guild wars..
    welke zullen jullie me het meest aanraden, en noem een aantal voordelen en nadelen van het spel en over aankopingen of betalingen

    alvast bedankt ^.^
     
  2. Hmm, als je geen maandelijk bedrag wil betalen moet je natuurlijk voor guild wars gaan. Wat alleen jammer is van Guild Wars is dat je het redelijk snel uitspeelt, WoW daarentegen kan je erg lang spelen en zal minder gauw vervelen omdat er een hoop mogelijk zijn en je een veel hoger level kan worden (wow 60, guild wars volgens mij 20). Je moet ook maar ff wat reviews bekijken op het internet en dan zal je uiteindelijk denk ik wel zelf kunnen oordelen :). Het hangt er dus echt vanaf of je het waard vindt voor WoW nog een extra bedrag te betalen boven de kosten van het spel zelf.
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    het ligt er ook aan hoe die betaling gaat, met creditcard, ja dat weet ik.. mr ik heb gehoord dat het ook met kraskaarten gaat, is dat dan ook waar?? want dat gaat voor mij veel handiger
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    het kan tegenwoordig ook met automatische incasso.
     
  5. Ja dat van die kraskaarten klopt, ik gebruikte het zelf ook. Als je die in de winkel koopt zou het zo rond de 27 euro moeten kosten voor 2 maanden
     
  6. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    In de winkel kosten die ''kraskaarten'' 26 euro voor 60 dagen.
    Als ik jou was zou ik voor World Of Warcraft gaan want het verveelt veel minder snel en er valt zoveel meer te doen.
    Dat maken die kosten dan weer goed vind ik tenminste.
    Ik vind guild wars eigenlijk een beetje een aftreksel van WoW.
    Maar zoals iemand eerder al zei zoek een paar reviews op internet.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je nu nog met wow begint te spelen heb je een boel extra content waar je door heen kunt ploegen hoor, priests straks mooie patch, spel wordt nog wel wat :cool:.
     
  8. 4pk

    4pk Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook WoW op een private server spelen (A) slots
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Aight! 9 maanden en compleet verslaafd <3
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook zelfmoord plegen.
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    QFT
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    _O_ :+

    Ik zou zelf voor World Of Warcraft gaan, Je betaalt er misschien wel wat voor, maar je krijgt er veel meer voor! Ikzelf heb het spel niet maar weet wel zeker, als ik mijn nieuwe PC over een maand ga kopen misschien WoW aan ga schaffen. WoW vind ik er ook veel beter uitzien. Er komt wel een soort add-on aan van Guild Wars (check de power unlimited), waarin je via een boot naar een ander continent gaat. Daar zijn 2 stammen die tegen elkaar in oorlog zijn. De 1 woont in de versteende bossen en de ander vliegt met mechanische dingen over het versteende water. Ook heb je als het goed is 2 nieuwe klasses. De Assasin (soort Rogue van WoW) en een Ritual Priest De ritual priest kan doden op roepen om aan zijn zijde te laten vechten. Maar alsnog zou ik voor WoW gaan. ;)
     
  13. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal ook voor WoW gaan. Heb hem gekocht op dag 1 en speel hem nog dag in dag uit.
    Bovendien ben je over een langere periode goedkoper uit omdat je er achter komt wat voor bagger er de laatste tijd word uitgegeven waardoor je eigenlijk weinig andere spellen meer koopt :+ 8)
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor net dat je beter voor WoW kan kiezen.
    Dingen die ik te horen krijg:
    -Wat minder serieus als Guild Wars
    -Beter uitgewerkt
    -Drukker
    Nadeel: Servers raken vol..
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ok vet, ik moet alleen nog 2 maandjes wachten, en natuurlijk slagen van school!!

    die invoering van de kraskaart is toch ongeveer... je instaleert, je vult ergens je gegevens in, en dan de code van de kraskaart of wat??
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoor van wel :+
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    is het echt waar dat guild wars uitspeelbaar is??? en als het zo is, moet je daarna gewoon weer opnieuw beginnen??
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    op de lange termijn wel, maar als je gewoon uitbreidingen blijft kopen, dan niet.

    Maar dat duurt echt heeel lang schijnt het, om het uit te spelen.

    Hoor ik net :+
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ok, ik ga gewoon ook aantal revieuws en previeuws lezen, en de spellen nogmaals goed bekijken en spelen bij vrienden, dan kom ik er wel uit hoop ik
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je hoort wel erg veel. :)

    Maar WoW is ook veel uitgebreider enzo. Kijk maar op de vorige pagina van mijn andere post ^^
     

Deel Deze Pagina