Bercout kan wel met 16 man, heb met die level op de PC met 64 man gespeeld. Dan is die wel weer leuk.
Kan iemand mij vertellen waar ik de patch voor single player kan downloaden als je geen xboxlive hebt? Erkentelijk voor de hulp.
Is er een probleem met het saven als je alleen maar singleplayer speelt? Of heeft de bug alleen betrekking op multiplayer gedeelten van hetspel.
Ik kom nu niet verder bij de 3e missie op veteran.. Het is een beetje aan het einde van de missie en dan moet ik weer zo'n klote stickie bomb om zo'n tank plaatsen. Heeft iemand een goede tip om dit te doen?
oeps het spel zitten spelen in het verkeerde profiel op mijn xbox, beetje jammer maar dit is echt een gaaf spel, niet normaal meer. Voorheen speelde ik steeds Medal of Honor op de gewone Xbox en dit leek mij eigenlijk weer het zoveelste 2e Wereld Oorlog spel maar het is eigenlijk zoveel meer, niet normaal meer gewoon.
Tsja, als je Medal of Honor al brilliant vindt, dan ben je inderdaad niet moeilijk te tevreden te stellen
Nou ik vond het niet brilliant maar bij gebrek aan beter toen ik dat speelde op de Xbox (alweer ruim een jaar geleden, heb hem begin vorig jaar namelijk verkocht). Om dan in een keer in een spel als dit te komen dan ontglipt je toch wel even een Wow kreet