Aan de fifa 2003 bezitters

Discussie in 'Algemeen' gestart door marcel d1, 22 nov 2002.

1. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las vandaag de revieuw van fifa 2003 in de nieuwe xbox magazine,en las dat de game maar een mager 7tje kreeg,mijn vraag aan jullie is, "is de game werkelijk zo magertjes of is de game wat jullie betrefd een goede kwaliteits game"? vertel aub wat jullie van de game vinden, ik wil hem voor mijn zoontje van 11 kopen voor de sint nicolaas, doen of niet?

2. masterape

masterape Guest

Hmmm ik wil hem misschien ook kopuh dus goeie veaag!Manager vind ik ook bruut!Dus 2 in 1!

3. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kheb em nu op de pc, maar das een te lage resolutie dus ik haal em denk ik voor de Xbox. De gameplay is in ieder geval goed, veel beter dan de 3 vorige delen.

4. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een topspel, speel hem elke dag.
    Ik zou er een 8,5 voor geven en hem zeker wel kopen.
    Met 2 spelers is ie nog leuker, al wil niemand meer tegen me spelen omdat ze altijd in de pan worden gehakt.

Maar ja splinter cell of Unreal Championship (wel heel andere genres) lijken mij nog betere spellen, maar die heb ik natuurlijk nog niet zelf gespeeld.

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind hem echt top, maar is uw zoontje goed in gamen, want als je alles uit Fifa 2003 wilt halen moet je in ieder geval van voetbal houden en redelijk kunnen gamen. Geen spel van a=springen, b= hardlopen (nintendo 8 bit tijden).

6. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Nou hij maakt het me nogal erg moeilijk in fifa's worldcup 2002,ik denk dat hij meer gewonnen heb dan ik ,veel keer gelijkspel,maar ik begrijp dat het totaal andere gameplay is dan 2003?

7. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het geet footie voor 11 jarigen. Je moet er echt behendig voor zijn met overspelen, timen e.d.

Ik vind 'm zelf fantastisch, maar ik twijfel eraan of je zoontje 'm leuk zal vinden, gezien de moeilijkheidsgraad t.o.v. eerdere Fifa-games gewoon hoger ligt...

8. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Is een hele goeie game, echt wel de moeite waard (waar die 7 op gebasseerd is mij dus ook een heeeeeel groot raadsel)!!!!!!!!

De besturing is wel ff heel wat anders als in de vorige versies, je moet echt op alles letten en alle knoppen kunnen gebruiken!!!! Maar dat maakt het juist zo geweldig!!!!

9. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, er zijn wel wat probleempjes met de cd's maar das niet bij iedereen zo!!!!

10. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten ook programeer fouten in Fifa, vandaag deed ik even een friendly potje, ( Ajax tegen argentinië--> jaja)
    maar in mijn eigen strafschop gebied wou ik een harde schot blokken, alleen dat schot was vrij hard en toen vloog mijn poppetje over de kop, en raad eens, ik kreeg een pennal tegen :\

maar ik vind het wel een heel erg leuke game, mijn broertje is ook 11, en die zit er nog meer achter dan mij, hij nodigt al zijn vrienden uit om een potje Fifa te spelen, als ik zeg van '' nee '' vandaag niet begint hij te janken.

ik zou het wel een mooi cadeau vinden voor Uw zoon.

€lp

11. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    absoluut kopen. echt een wereldspel.

12. Xstyle

Xstyle Guest

Hoezo niks voor 11-jarige???
    Het spel is leuk, en lijkt toch grotendeels op Fifa 2002 WC
    Als hij die al leuk vond/vindt.......................dan deze helemaal;)

13. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik laatst ook! Ik wilde met Chivu een bal blokken tegen Valencia en het leek net of ie laag kopte. De scheidsrechter floot en ik dacht: " het is wel erg realistisch dat ze nu ook al gevaarlijk spel in de game verwerkt hebben". Maar nee hoor, m'n ik had een overtreding gemaakt volgens de computer.

14. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het echt een rete goed spel :9. Ik ben 16, maar niet echt een goede gamer (lees slecht) en ik kan het ook goed spelen. Oefening baart kunst bij dit spel na een tijdje zijn de mooiste combinaties mogelijk!

15. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag ook een cijfer willen weten wat geven jullie van 1 op 10 voor fifa 2003?

16. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Die reviews kan je meestal met een bak zout nemen aangezien een review een mening is. Er zijn ook heel veel positieve reviews. En aangezien Unreal en Splinter Cell niet echt iets is voor 11 jarige kinderen, is Fifa 2003 misschien wel wat. Let wel, het is een erg moeilijk spel, maar oefening baart kunst. Anders doe je de moeilijkheidsgraad op z'n laagst.
    Succes! :)

17. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Ik schrok eigenlijk wel van die 7 in XBM...ik was nooit een echte fifa, maar deze game is een grote vooruitgang tov dan de vorige versies

animaties zijn heel goed en gameplay ook

wat ik alleen een minpunt vind is dat je weinig kan veranderen in 'team management '
    In ISS 98 bijvoorbeeld (1 van mn favoriete SNES games) kan je kiezen of een speler man 2 man of zone verdedigt, je kan een aanvallende en verdedigende tactiek kiezen (bijvoorbeeld buitenspelval, counter-attack etc), je kan bij elke formatie de positie van de spelers aanpassen en je kan per speler kiezen wie aanvallend speelt en ga zo maar door

bij Fifa 2003 kan dat allemaal niet waardoor je dus het gevoel krijgt dat je minder invloed hebt op de taktiek van je ploeg

ondanks dat vind ik de game toch wel 8,5 ....nog niet zo goed als Pro Evo maar wel op de goeie weg

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Toch erger ik me nog steeds aan een paar domme eh 'fouten', nee niet fouten, ze hebben er iniedergeval overheen gekeken.

Zo selecteer ik altijd de verkeerde persoon als ik op A druk tijdens het verdedigen.

19. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    zo wat een EER wouter's antwoord op mijn vraag ,he wout wat bedoel je met "over heen gekeeken?" op wat foutjes maar is het de moeite waard om te kopen ,of komt er binnen kort een betere soccer game?

20. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef de game een 9,5 en die 0,5 punt aftrek zijn voor de foutmeldingen die ik wel eens krijg (hier weten ze bij EA al van en ze zijn het aan het uitzoeken, heb jij ook last van de melding "damaged or dirty disc" neem dan ff contact op met EA (zie m'n signature voor contact info))

Deel Deze Pagina