Bij sommige wel, sommige niet, ligt aan het soort vervuiling van de lens. (Of het probleem ligt natuurlijk helemaal niet bij de lens, wat onwaarschijnlijk is.)
moest vanmorgen SSX on tour 17 keer opstarten wou ie het doen, geloof 15x dirty/damaged disc en 2x zei ie dat het een xbox game was!!?!?!?! egt vaag, maar hij doet het de laatste tijd vaker met spellen vooral als ik een nieuwe heb gekocht!
Dat zijn de symptomen dat je dvd speler stervende is... Ik ben er zo zat van dat ik zelfs een nieuwe heb besteld
Kan iemand mij aan een adres /verkoopplaats helpen waar ze nog LG drives verkopen voor de XBOX. Kan ze namelijk nergens meer vinden en YOXBOX heeft mij gemeld dat hij ze ook niet meer binnen krijgt. Mijn drive heeft het begeven dus ben echt dringend op zoek. alvast mijn dank!!!!
heeft er trouwens iemand ervaring met aankopen bij deze webshop??: http://secure.llamma.com/catalog/index.php (Lijkt in de VS te zitten)
ik zou bij xbmod.nl kopen, ik ga daar denk ook een nieuwe drive kopen alleen ik heb iets heel vaags bij alle spellen doet hij het goed op een paar spellen na daar hapert hij terwijl daar soms nog minder krassen opzitten.En hoe werkt dat met een pc drive in je xbox.
ik heb dat ook best vaak en ik had microsoft gebeld, mar ik viel buiten de garantie, dus koste mij dat 150 euro ex halen en brengen ja daag, ik heb mn box waterpas rechtgezet en hij doet het weer, soms krijgt hij weer die kuren, maar dan zet ik hem een beetje scheef en dan doet hij het weer, echt raar, ik ga geen 150 euro betalen, kan beter voor 100 euro een 2de handse kopen met nog extra spellen of niet dan
jah maar ik heb mn box al vanaf dat ie 299 euro werd dus buiten garantie heb net ook microsoft gebeld en die zeiden tegen mij 111 euro incl. verzendkosten en reparatieshit. en ze geven geen drives ofzo terwijl ik nog die oude thomson drive heb. maja moet alleen nog nieuwe drive vinden en weten hoe ik m erin moet zetten
voor 111 euro kun je beter op marktplaats of ebay ff een nieuwe kopen, dan heb je en nog enkele cotrolers ook spellen erbij en wat je dan dubbel hebt verkoop je dan door, of geef je aan mij ik zou een 2De hands eentje kopen echt veel goedkoper, dan ben je uiteindelijk echt niet veel kwijt, als je kijkt wat je erbij kan doen, en als je de jewel van de ouder eruithaald en er een gloeilamp in bouwt een mooi bedlampje bij
nah kan wel jah maar ben niet van plan nog meer uit te geven weet je, ben aant sparen voor ghost recon 3 voor mn 360je
werken jonge werken edit::: net zoals mij EDIT EDIT/// net zoals mij als editen bedoel ik edit edit edit::: Damn nou al een triple post voorkomen doormiddel van edit heerlijk dat editen
ben nu dus al bijna twee weken op zoek naar een Philips drive... (LG zoek ik al niet eens meer naar) maar het lijkt wel of ze echt nergens meer te krijgen zijn. Wie kan mij aan een adresje helpen? De reeds genoemde sites melden mij allemaal dat ze niet meer geleverd kunnen worden. HELP!!!!