HALO game probleem!

Discussie in 'Algemeen' gestart door marcel d1, 21 nov 2002.

1. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in dat level dat ik achter een bolletje moet aanlopen ,maar dat er ondertussen allemaal van die wezens op me af komen ,als ik ze kapot schiet worden het er nog meer,als ik denk dat ik er ben ,zeg het bolletje dat ie een deur gaat opennen ofzo dus hij gaat weg en ik red het niet meer want de wezens zijn met vele ,WAT MOET IK DOEN HELPPPPPP:confused:

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Die monitor moet je volgen? Sjah..das ff doorbijten in dat level. Enige aanrader is toch echt, shoot them all. Op gegeven moment red je het wel., is pittig stukkie.

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Das het irritantste level in halo, maarja je zult en moet alles kapot schieten.

TIP: gebruik veel granaten

4. the_mad_man

the_mad_man True Noir

Leuk Bevonden:
    0
    shot gun is erg handig schiet je ze in 1x dood

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, grote flood met shotgun, kleintjes negeren, veel granaten en blijven schieten.:9

6. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat dat k*tlevel, das dan ook de laatste die ik op legendary nog moest halen, ik ben blij dat de stomme flood uitgeroeid zijn en niet terugkomen in halo 2, daarvoor kan je net zo goed een ander spel halen waar je zombies in mag afrossen, niet bepaald mijn smaak.

7. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Op legendary met ze 2en is pas kut..
    Bij 1 stuk zegtie ja ga de deur openen peert hij hem... maar gaat de deur achter me ook dicht das kuuuuuuut man dan zit je als een rat in de val vooral op legendary!! Zelf m,et co-op redde ik dat pas na 5 keer met dom geluk...

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou ja, maar dat is dan ook eigenlijk de enige plek waar het vechten met die creeps een beetje interessant is. Ze komen gewoon dom op je af lopen. Geef mij de intelligentie van de Elite maar (op Legendary, dan wel, he?) dat is tenminste nog een klein beetje een uitdaging.

9. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en das tenminste fun, die flood zijn zo k*t

10. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Plasma granaten en shotguns gebruiken

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'k vind het wel een leuk level
    Lekker veel fragvoer voor als ik een newbie op bezoek heb.
    Heb altijd een Shotgun en Assault Rifle bij en gooi veel met defrags(Fragmentation Granades)

12. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    zoveel mogelijk doodschieten maar blijven doorlopen, soms komen er oneindig nieuwe bij, verder blijven proberen

13. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor deze knal tips

14. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    wat vinden jullie zo erg aan de flood?
    kvindt het heerlijk als ik iets moeilijks wil doen en met de shotgun door ze heen rag. Alleen begin is moeilijk(lees irritant)

edit: en ze zijn nog belangrijk voor het verhaal ook
    al opgevallen dat in de halo 2 trailer staat: estinqwish a parasite lifeform...

Laatst bewerkt: 22 nov 2002
  15. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Oh damn dan komt de flood in de Halo 2 dus weer terug? Die zou ik helemaal niet gemist hebben. Ik geloof echt dat bijna iedereen het er over eens is dat de flood "sucks" behalve jij dan ;) haha to each their own.

16. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    daarchter kwam dan weer :Done...
    dus ze zijn uitgeroeid, maar ik meende ok dat de Flood in mindere mate terugzouden komen, maar ik mag die beesten echt niet, geef mij maar een Elite (intelligentie) of Grunts (pure humor!)

Deel Deze Pagina