jah idd, het kan niets anders zijn als die. maar ik geloof niet dat het een full game is, dat vind je niet op download.com (mss een paar). volgens mij is het een patch of een mulitplayer demo ofzo..
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH moet jij zeggen, droplul. dr bestaat ook een gratis online demo van Soldier Of Fortune Double Helix (MP TEST DEMO) en hij is nog druk bezocht ook..
Sof II kan je vsat wel voor een superzacht prijsje vinden dus dan heb je multiplayer én de singleplayer die erg tof is.
Medal of Honor Allied Assault multiplayer 1.0 Download Now Add to my Watch List (What's this?) Send this to a friend Send Medal of Honor Allied Assault multiplayer to a friend Editor's rating Not rated License Free to try Average user rating (3 votes) Rate it! Limitations 60-minute trial Downloads 21,283 Requirements Windows 95/98/Me/2000/XP, DirectX 8.0 drivers Publisher EA Games File size 133.87MB
Dat niemand hier Wolfestein ET noemt,naar mijn mening de beste shooter,die er tot nu toe gemaakt is. Was het eerste spel waarin medics,engineers(aparte klasses) werd gebruikjt,en de gameplay is superverslavend. Overgens gratis en legaal te downloaden b.v hier: http://enemy-territory.4players.de:1041/modules.php?name=files&show_dlfile=68
Inderdaad daar zat ik ook al aan te denken. Download wel meteen even de mappacks, want anders moet je eerst allemaal maps downloaden voor je kan spelen!
hmm ik heb net america's army gedownloa(weet ff niet precis welke versie) toen wou ik online gaan spelen met Xfire, maar het laden van ee gamen duurde heeeel lang. Na iets van 7 min heb k maar uit gezet... hoe kan dit?
Heb je wel de eerste trainings gedaan, en dat zijn een stuk of 4? Heb je versie 2.6.0? Kijk eerst of je dit hebt