Iemand van EA heb ik vandaag nog een mail gestuurd en die zegt dat de datum 30 Maart is. Dus ik ga voor die release!
De game is uitgesteld naar April simpel zat lijkt mij *zucht* en EA NL is nou niet altijd te vertrouwen. De makers hebben de uitstel bekend gemaakt, dus lijkt me meer dan duidelijk. bron: www.insidegamer.nl _0/
Bedoel je dit als een grapje, want ik denk dit goed een mogelijkheid is. Ik denk dat GR:AW potentiele kopers wegsteelt van BF2 als ze tegelijkertijd uitkomen en niet andersom. Dus is het marketing technisch veel verstandiger (lees: winstgevender) om dan de release een maandje uit te stellen. Gamers zijn dan eerder geneigd deze erbij te kopen, ook al hebben de GR:AW al. Zifnap
Goed over nagedacht zifnap. het zou zomaar kunnen (mensen hebben dan weer salaris gehad om het volgende spel te KUNNEN kopen)
While the wait may sting gamers looking forward to Digital Illusions' next-generation offering, EA also said it plans to release a Battlefield 2 demo via Xbox Live in mid-March, which should keep would-be soldiers busy until the full war erupts in April. beter nu weten we eindelijk dat er een demo kom (bron IGN)
tuurlijk wel, naja, Final Fantasy komt ook in April, online is dat ook een concurrent van Battlefield, beide kosten een bult tijd. Zal wel na Halo 3 worden.........
De reden is bekend gemaakt op de officele site het is om de public beta ala demo zodat de mensen meer tijd hebben om alle bugs en issue's te posten zodat ze die kunnen fixen en dat de servers het goed doen:
Met hoeveel man kun je nou online? ik zie verschillende dingen, op de volgende site geven ze zelfs 50 man aan http://games.teamxbox.com/xbox-360/1322/Battlefield-2-Modern-Combat/