deathrow strategie

Discussie in 'Algemeen' gestart door afraidtech, 23 nov 2002.

1. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn jullie strategieen voor deathrow? ik kwam er achter dat een hele team knockout slaan wel handig is als je gewoon met de blitz of hoe het dat ding ook niet kunt winnen... nou wil ik graag hore wat jullie strategie is :D

2. nielzo

nielzo Guest

ik heb een weekje geleden de first blitzers geunlocked en nu doe ik alleen maar op hard en dan 4 minuten en dan kick ik iedereen nockout. maar toen ik dat team nog niet had lukte mij dat niet altyd dus maakte ik gewoon veel van die bullet onetimers. maar nu verdien ik echt heel snel punten met dat trappen. ik had een keer de sandraiders in 1 en een halve minuut uitgeschakeld. maar asl ik gewoon ga skoren dan zet ik hem gewoon op neutral maar asl de vijand te goed is zet ik heb op full defense en dan probeer ik in mn eentje te skoren zoals een deathrow maken en dan snel skoren. maar als je de besturing nog niet zo goed onder de knie hebt en je denkt dat je er geen zak van kan dan moet je gewoon blijven oefen want hoe beter je het kan hoe leuker het is.:D

en skoren is volgens mij met een c

3. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    scoren is met b :D, heb um net gister gekocht... heb net twee teams gedefeat jaja de eerste 2 teams... best kool spel voor mij wel een dikke 9 waard... heb nog niet echt een ge strategie gevonden...

Deel Deze Pagina