1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem al.
    Ik heb hem nu een paar weekjes en bevalt me uitstekend, component in vergelijking met de vga kabel is dat er meer kleur zit in je games.
    De vga kabel maakt het voor mij net iets te vaal met te weing kleur
     
  2. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat dat niet met de presets van je scherm te maken heeft? Vaak zijn die per ingang instelbaar en verschillend.

    Kleur is er trouwens altijd bij te draaien. Het gaat mij meer om de algemene kwaliteit (onder VGA staat je beeld echt stil en het is dus ook scherper).

    Maar nogmaals, het verschil is niet echt om over naar huis te schrijven...
     
  3. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb een paar keer gekeken maar vga en component is kwa scherpte exact hetzelfde.
    Maar dat vale beeld met je vga kabel krijg je echt niet weg ook niet met de instellingen.
    Vergis je ook niet he vga is analoog en component digitaal
     
  4. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je verzekeren dat het niet zo is - maar het is wel van veel factoren afhankelijk (VGA input kwaliteit, grootte scherm, etc).

    Maar zoals ik al eerder zei, het verschil is minimaal (op mijn projector zie je het wel, maar zelfs daar is het niet schokkend).

    Ik kan je verzekeren dat het niet zo is (van geen enkele factor afhankelijk). ;)

    Beiden zijn analoog.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  5. crazytaxi

    crazytaxi Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Samsung!!! Alleen gisterenavond laat de tv-kanalen ingesteld! Ik ga binnenkort de xbox proberen!


    (ik dacht ook dat vga altijd analoog is, daarom dat ze dvi-(i/d) uitgevonden hadden...)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  6. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd!

    En het klopt (ik heb m'n reply iets verduidelijkt), VGA is net zo analoog als Component.
     
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee component is wel degelijk digitaal vga bestaat al zo lang en is echt analoog.
    Maar nog even wat anders, ik heb bij alternate gelijk met mijn monitor de hq-2300 dolby koptelefoon gekocht met decoder ,was 100 euro nou en ik kan je verzekeren dan zit je pas echt in het spel.
    Man wat is dat een geweldig geluid, zeker met condemend en call of duty je hoort echt geluid achter je en van alle kanten komen, heel apart.
    Een aanrader je moet alleen wel een optical naar 3,5 mini jack hebben maar die kan je bestellen bij http://www.elektronica-online.nl/ bij de optische kabels.
    Je zit dan echt midden in je spel zeker met zo'n breedbeeld
     
  8. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog één keer dan. Fout.

    Doe eens een Google ofzo als je mij niet gelooft.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh het maakt mij echt geen reet uit wat het is, weet je wat je hebt helemaal gelijk net zoals jij vindt dat met vga je beeld stiller staat jeeaaah right
     
  10. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/
     
  11. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Show some pics! :)
     
  12. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    King Kong doet het prima op mijn 1280x1024 TFT. Is misschien ietsje samengedrukt, ik heb het idee dat dat ubisoft logo aan het begin niet helemaal rond meer is. Maar boeie, het ziet er fantastisch uit :)
     
  13. sherudo

    sherudo Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al een tijdje... hier wat pics van de monitor die ik gebruik voor mn 360:


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    dell 20inch breedbeeld :D
     
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe bevalt de samsung eigenlijk.
    Het vale zwart moet ik wel aan wennen in vergelijking met een gewone tv
     
  15. hitmeisterD

    hitmeisterD Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je ook een afstandbediening of zo bij deze monitor want je kan tog ook tv erop kijken?

    ik ben zeer geinterresseerd in deze monitor maar ik wil het alleen voor mijn 360 gebruiken en om tv te kijken.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Pfffff ben gewoon 36 pagina's doorgelopen om antwoord op mijn vraag te vinden en gewoon niet gevonden :mad:

    Bij deze dus: Kan er iemand een redelijke vergelijking maken (of linkje naar een vergelijking) tussen de vga kabel van joytech en ms?
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  17. Chaoss

    Chaoss Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik de vga kabel aansluiten

    Zal vast wel een keer aan bod zijn gekomen, maar ben het zelf niet tegengekomen.
    Ik heb een Hercules tft monitor, echter zit er aan de monitior geen vga aansluitng maar gaat er gewoon een soort tulp stekker in me tft.
    Is het dan wel mogelijk om de VGA kabel aan te sluiten en wat heb ik daar extra voor nodig. Zitten verder geen andere aansluitmogelijkheden om mijn scherm
     
  18. crazytaxi

    crazytaxi Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwarte is mij nog niet opgevallen (in het tv-tuner gedeelte), maar er zit dan ook nog geen xbox360 aan vast (moet ik zelfs nog kopen) maar ik wilde eerst een goede monitor voordat ik de xbox zou aanschaffen. Nu is het nog even zoeken naar leuke premium set, schijnt dat de makro 8 mrt een partij binnen krijg, misschien wacht ik daar ff op.
     
  19. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je je Xbox360 alleen aansluiten met de gele composite stekker.
    Of zijn er 3 ingangen, want dat zou component kunnen zijn, en dan kan je wel met een hoge resolutie spelen.
     
  20. Chaoss

    Chaoss Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is dat mijn scherm 1 VGA ingang heeft. maar dat de kabel vastzit aan het toestel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina