Ik wil graag weten of deze game het waard is. En als er andere betere games zijn, dan is dat ook wel handig, want ik zit erover in welke game ik nou moet kopen.
'k Heb het gekocht, maar ik heb nog maar een klein uurtje gespeeld. 1e indruk: graphics zijn echt super cool en de muziek is ook heel goe, maar voor de rest ben ik nog nie helemaal overtuigd. 'k weet nie echt hoe ik het moet verwoorden, maar er is weinig uitdaging (als ge begrijpt wat ik bedoel) Na de 1e intro level komt ge in een grote stad terecht waar ge moet skaten en grafitti spuiten op de muren, voor de rest weet ik nie echt wat ik moet doen, daarom ben ik maar gestopt. "Laat u door mijn mening zeker nie afschrikken, ik heb nog maar een uurtje gespeeld en het gebeurt veel dat ik een spel nie echt goe vind de 1e keer dat ik het speel en daarna wel. De meeste reviews zijn wel positief dus...."
't Is inderdaad een spel waarin je veel zelf moet ontdekken. Nadat je alles grafittis op de muren hebt gezet, moet je op zoek naar een ventje met 'headphones', genaamd Beat. Deze stoere bink daagt je uit voor een race door het stadsdeel wat je net hebt verkend. Nadat je deze race gewonnen hebt (lukt je vast wel in 1x ) kun je het gevecht aangaan met de Jet Set Police. En dan heb je het eerste leveltje nog niet uitgespeeld.. Smooth graphics, lekkere beat, niet te moeilijke knoppen combinaties en vooral veel zelf uitvogelen (en veel: hey, het zou mooi zijn als dat zou kunnen, en er dan achterkomen dat dat ook al kan in dit toffe spel).
Ik heb ook al eventjes gespeeld en de graphics waren schoon maar er zijn niet echt veel trucks in en de framerate licht niet echt hoog.