Xbox 360 Titels niet Mooi genoeg ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SabZero NL, 2 dec 2005.

1. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Flatty van de Aldi bedoel je:D
    Flat is niet altijd HDTV hoor...
    HD-tv precentage wordt geschat op nog geen 4%|:-
    Lijkt me realistischer_0/

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    OW voor mastergamer wegens spammen. Kappen, of je hebt een ban.

(posts zijn weggehaald btw)

3. rorast

rorast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen programmeur natuurlijk, dus ik schat maar wat.

Maar het lijkt mij dat je bij deze next-gen consoles in gameplay gewoon vernieuwing moet verwachten in de trend van grotere levels(met behoud van mooie graphics) en de mogelijkheid van meer units in die levels. Dat zijn dingen die de speelervaring echt wel veranderen.

Foutjes zoals bij Fight Night 3 dat armen door elkaar heengaan etc, heeft weinig met next-gen krackt of niet te maken, meer met de hoeveelheid aandacht van de makersvan de game. Dat soort foutjes hebben altijd al bestaan en over 20 jaar heb je die nog.

Vernieuwing in gameplay ligt altijd nog vooral in de weg waar de producers inslaan. Een voorbeeld van vernieuwing is Shadow of the Colossus voor de ps2, ik wist niet wat ik meemaakte, ookal is de console al verouderd.
    Je kunt gewoon bijna alles op het scherm toveren wat je wilt, je kunt alle werelden maken die je maar wilt, dat is het mooie van games, maar zolang producers een al bestaand genre blijven volgen zul je slechts verniewing vinden in stuff als grotere mappen, meer units en betere graphics of course. Wat dat betreft voel ik me erg voldaan met de betere Xbox360 titels.

Een game als Kameo of COD2 knalt voor mij echt van mn scherm af. Ik vind het trouwens allang al zo bruut dat consoles eindelijk ook met hoge resoluties werken.
    Het stoorde mij altijd als je high-res pictures of video's op je pc keek van het spel en in werkelijkheid het op je tv er minder mooi uitzag, dat is in principe voorbij nu. Maarja, om een Xbox360 game te beoordelen moet je dan ook eigenlijk een HDTV hebben, hoe lullig dat misschien ook is.

Dus ik bedoel maar, denk na over de term 'next-gen' voordat je een console besluit te kruizigen.

Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Haha jij bent echt gek ... die dingen zijn enorm duur

Anyway .. ontopic

Ik denk dat als Ghost Recon: AW uitkomt deze topic wel overbodig verklaard zal worden *)

5. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De tijd zal het leren

Maart zal de maand worden waarin vele goede titels uitkomen op de Xbox360.Ook de Grafische kracht van de console wordt getoont met spellen als Oblivion(als tie uitkomt in Maart) en Ghost Recon 3.Ik ben nu al overtuigt dat de Xbox360 mooie beelden kan weergeven,denk alleen maar aan Kameo en COD2.Wel hoop ik dat ontwikkelaars ook meer naar de afwerking gaan kijken,want af en toe zie je aan een spel dat er met haast is gewerkt zoals COD2.De online mode in dit spel is veel te laag van niveau voor zo'n grote titel en ook de Save Game was een probleem in dit spel.Met mooie titels in het vooruitzicht zoals Oblivion,Ghost Recon 3 en Gears of Wars kan de Xbox360 nog volop tegenaan.:9

Mooi spelwerelden zijn natuurlijk mooi meegenomen,maar als er iets onbreekt zoals een Goede Live functie krijgt het al snel een lager cijfer van de pers.Gelukkig zijn de ontwikkelaars nu wel verplicht om elke spel voor de Xbox360 uit te brengen met een minimale resolutie van 720p.Doordat dit nu standaart wordt,zie je bij een spel die slecht is afgewerkt al snel lijntjes en vage kleuren.Een poosje geleden zag ik Far Cry voor de Xbox360,de watereffecten waren zeer indrukwekkend,maar ik werd niet warm van de omgeving en de objecten in het spel.Maarja zoals ik al zei: De tijd zal het leren

Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  6. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Beschikbare kracht zegt me niets...tis wat je ermee kunt. Ik speel nu, voor de zoveelste keer Metroid Prime ( nu op mijn HDTV over component ) en het ziet er megastrak uit voor een game uit 2002. De textures zijn vaak nog beter als in COD2 en de framerate op 60fps is soepel als boter...geen enkele hik of terugval in frames. Dus als het in 2002 al kon...waarom lukt het dan veel xbox devs niet eens om fatsoenlijk op 30 fps te lopen.
    Kijk voor de grap eens naar het intro filmpje van COD2...mega beroerd :mad:
    Dat betekent niet dat de game slecht is overigens, maar ik wil ff aangeven dat ik de kwaliteit van de developers belangrijker vind als de beschikbare horsepower ( zo kan God of War ook moeiteloos de vergelijking aan met de vetste xbox titels, terwijl de ps2 maar een grafisch geheugen heeft van 8 mb )

7. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagie: Hoe sluit ik mijn X360 op de TFT monitor van mijn pc? Want ik die geen aansluiting.

8. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    M.b.v. een Xbox 360 VGA kabel.. Die moet je apart kopen..

9. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    is dan het beeldkwaliteit beter?????? dan een normale tv..
    ps ik heb trouwens een tv met een plat beeld.. geen ronde maakt dat nog verschil uit...

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb je wel wat goede punten:). Maarja, wees gerust, er zijn ubertitels voor de 360 onderweg:)...

11. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen op 60 fps;)
    Erg onderschat imho die 60 fps...smooth as silk:9

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat de kracht van de 360 erg word onderschat, en dan ook eht grafische pracht van de spellen die al uit zijn, kijk naar COD2 als je die langer dan een uur speelt, merk je al neit meer dat het eigelijk mooier was dan je ooit had verwacht, maar als je daarna weer een spel gaat spelen op de x-box denk je ineens, iegenlijk zijn idt slechte grafix. Je ogen wennen er gewoon enorm aan.

13. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je nou veel verschil met een ADVANCED scart cable op een normale tv?
    Wie heeft er ervaring mee?

14. Freaky800

Freaky800 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die vraag is al veel vaker langs gekomen,ja ik heb een Advanced scart kabel en die geeft veel beter beeld als de standaard bijgeleverde composiet kabel(niet de verwarren met de component aansluiting die aan diezelfde kabel zit,want die geeft wel veel beter beeld,op een Tv met componet aansluiting)

Dus voor een Normale tv,kopen die kabel,het is geld dubbel en dwars waard.

15. Freaky800

Freaky800 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zeker waar,maar het feit blijft wel,dat het nog veel beter kan.
    Als ik b.v zie wat de nieuwe Cry engine,van Cry tec kan produceren van beelden,dan heb ik zoiets van damm.Let maar op over een jaar zijn de beelden op de pc veel beter als met de 360.

16. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nu juist dé reden waarom gameplay en niet graphics roeleert

17. [o]wnage[2]u

[o]wnage[2]u Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt ze zijn idd veel mooier en veel uitgebreider. wat ik wel jammer vind is dat dat ding regelmatig crasht daarmee bedoel als je die xbox knop indrukt hij opeens vast loopt :mad: :mad: :mad: maar voor de rest owned die alle andere consoles inc. Pc systemen :D }:] _O_

18. [o]wnage[2]u

[o]wnage[2]u Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ja je heb wel gelijk man. weet jij toevalig ook of er gratis acrcade games komen op xboxlive ( street fighter etc ) thx man later

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    dat ben ik dus niet met je eens neem nu CoD ?(ik heb wel de demo!)

Bekijk nu eens goed wat er gebeurt heb je ooit eeens een duitser van de trap zien afglijden?(soms lopen ze in de lucht?

Is het spel niet gewoon een verhaal van waar jij een klein deel in mee speeld?(na iedere checkpoint komt het weer op het zelfde neer... neem nu (in de demo weer dat checkpoint waar die gozer de deur in trapt? en dan tepletter word geschoten?

of gooi eens een granaat tussen houten kisten? ??? (waar blijft de kracht van de xbox ) waarom zie ik geen hout splinters vliegen?

Tuur lijk de rook granaat is mooi maar soms heeft hij ook rare effecten?

kortom ik zie niet echt de kracht van de xbox?

20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft een advanced scart kabel ook zin op een "ouderwetse" televisie? Of heeft het JUIST zin op een "ouderwetse non-HDTV" televisie?

Deel Deze Pagina