In het begin van het level zeggen ze dat je op higher ground wat covenant moet snipen dit doe je daarna loop je zelf da vlakte op richting het standaard geweer. Daar kun je rechts over een smal paadje, hirna loop je tegen soort muur an waarna je links moet. Achter deze wand is een grote vlake met veel covenant hier is helemaal in het hoekje en kleine doorgang ga hier doorheen en het platform waar je moet boarden is niet meer te missen. ik hoop dat je hier wat an hebt.
lexy toch Waar je gedropt word recht door... en als je rustig aan doet kan je bijna alle covenant daar snipen. D'r staan daar 2 guns... je moet naar die die links staat (relatief aan hoe je aan komt), daar langs de rotsen over een richel. Dan krijg je aan de rechter kant een plateau, als je zeg maar langs die muur kijkt dan zit het paadje aan de overkant van het plateau (rechts van je dus)... maarre je vind hem wel want je buddies zoeken hem ook al op en als je er een klein stukkie in loopt komen er al weer een stel covenant op je af. Gewoon rondlopen en je vind hem wel.
Wat er staat he, als je in het schip bent, ga je gewoon een beetje naar beneden, naar boven, wat zoeken en op een gegeven moment vind je Captain Keyes in zo'n cel. Ga zoeken!
ja, door dat gat ben ik gekomen. maar dan kom je in een raar gebied (is dat het schip?) en daar weet ik niet wat ik moet doen. ik heb alle vijanden gedood. en wat moet ik daar verder doen?
Witte pijlen? Nog nooit gezien... Je moet toch ergens een deur in een van de 5 en er je weg verder in het schip zien te zoeken.. of neej eerst in die hele grote deur dara gaan de marines staan dan ga jij in zo'n normale alien deur en moet je je weg zoeken! om de deur voor de marines te openen