Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Spijtig dat ik de filmpjes op xboxyde niet kan afspelen...

2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Neenee, xboxworld heeft helemaal niet zo vaak gelijk, hij komt naar mijn weten gewoon in september daar ongeveer die tijd

3. mars15

mars15 Guest

tothegame

UK RELEASE: 26-May-2006 | NORDIC RELEASE: 26-May-2006 | US RELEASE: 23-May-2006 | STATUS:

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    duurt nog wel ff maar ik heb er geen twijfel over dat deze game (op zijn minst) lache word

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

bron: www.gamed.nl

September dus....

6. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    wat is nu eigenlijk het verschil tussen saint's row en san andreas? ik zie et niet. Naast de graphics dan. Maar goed als de gameplay ook hetzelfde/van dezelfde klasse is, heb ik niet te klagen natuurlijk.

7. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met saint's row ook clans maken en online andere clans afknallen :9

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat is het verschil tussen Fifa en Pro Evo? Wat is het verschil tussen Call of Duty en Black Hawk Down? Wat is het verschil tussen DOA4 en Tekken 5?

Een erg domme vraag dus. Van alle genre zijn vele games, en die zijn echt niet hetzelfde. Gelukkig maar.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En je kan maten opbellen die je komen vergezellen om gang members te killen en veel winkels beroven en deuren intrappen van huisen of pakhuisen etc om daar dingen te doen.

10. Gameking NL

Gameking NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit eerst wat meer screens zien voordat ik erover oordeel, maar denk dat SR niet kan tippen aan GTA.

11. Tecnomic

Tecnomic Guest

Hoezo is dat een domme vraag?! |:- Deze game heeft heel weg van GTA dus dan is het ook toch normaal dat hij vraagt wat het verschil tussen deze en GTA is....:{

En een game als Cod2 kan je dus niet vergelijken met een game als Blackdown he , omdat Blackdown veel tactischer is

12. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Deze game is veel mooier en meer gangster, met meeer costumising. Minder voertuigen dat wel, Maar heeft de potentie om een topper te worden.. En wat is er mis met een GTA kloon, Gta was toch beste game vant jaar

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. Heel het Gangster gebeuren in GTA was zeker leuk. Maar aan de andere kant ook weer slecht uitgewerkt. Drive-by's en Shoot-Out's doen ging allemaal nog wel. Maar de A.I. van je homie's was zo verschrikkelijk slecht. Soms moet je weer uit je auto stappen omdat ze anders niet instapten. En ze blijven zo vaak achter. In Saint's Row is dit als het goed is stukken beter uitgewerkt. Het Gang gebeuren vond ik toch een van de leukste dingen uit de Game. Saint's Row heeft lang niet de grootte van San Andreas maar verder zal de Game toch wel een stuk lekkerder spelen dan SA.

Je hoeft niet telkens te laden als je ergens binnen wil. Bij SR loop je zo overal binnen/buiten. GTA is natuurlijk een Tóp Game en heeft een Top Gameplay maar Saint's Row is natuurlijk wel Next-Gen. En de graphics zijn ook weer een stuk beter. Dat zit ook mee, want dat zat bij GTA niet zo bar. Dus het zal een ware tegenstander worden denk ik.

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja maar zullen we eerst wachten totdat GTA op de next gen consoles verschijnt en dan pas gaan oordelen op het grafische aspect, lijkt me ook stukken eerlijker. Beetje appels met peren vergelijken he ;)

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar we waren al de hele tijd met GTA SA aan het vergelijken:)

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja maar vergelijk dan niet een current game met een next gen game :)

17. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet deze game denk ik niet gaan vergelijken met GTA!
    Je verwacht er dan heel veel van en ook anders misschien.

Deze game moet je met de nieuwe True Crime vergelijken, dan lijkt deze game ook stukken beter! En zul je het ook leuker vinden!

18. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    SR is ong. 9 vierkante mijl... hoeveel GTA SA is weet ikniet.

19. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk toch dat ik maar voor 2 Days To Vegas ga*)
    Gezien de screenshots...ziet er toch wel stukken beter uit

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Je mist het punt. Altijd dat vergelijken wanneer er een game uit komt met free-roaming en gangsters met GTA. Dat is best wel zinloos, en die jongen die het vroeg zei dat hij het verschil niet ziet? Lijkt me logisch, want het spel is nog lang niet uit en nog lang niet alle info is bekend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina