Kent iemand misschien enkele winkels die oude psx spellen kopen? Ik zoek namelijk de oude Metal Gear Solid, maar ik kan die nergens vinden.
Is Play Again soms een nieuwe winkel. Op de site staat dat de officiele opening op 4 maart was. Ik weet ook niet of zij bestellingen onder rembours verzende. Op Futurezone staat hij er helaas niet bij.
Aaaaah, een must have indeed . Maar weet je, mijn broer heeft een tijdje terug via ebay mgs gekocht(zodat hij het heeft ,en ik het ook heb). Dus je kan via ebay eens proberen he. Trouwens, er staat nu ook snake eater enzo voor maar 10 euro,...(laatst dat ik had gekeken). Dus daar vind je wel vanalles hoor...
Digifan heeft hem ook wel. Je zult alleen eventjes naar de levertijd moeten informeren. Ik heb jou hier trouwens een tijd niet meer gezien
Ik kan MGS niet op ebay vinden. Het zijn vooral MGS2, 3 etc. Ik kan altijd nog Twin Snakes op de GC kopen maar ik heb liever toch het origineel Hij staat er bij Alleen nog kijken hoe het zit met de levertijd en de aflevering. Thanks. PS: Ik was op stage in het buitenland. Ik heb wel een paar keer kunnen internetten maar niet echt genoeg om bijvoorbeeld discussies bij te wonen.
Ik heb op de website van Digifan gekeken, alleen jammer dat het spel niet direct verkrijgbaar is. Ik weet dan ook niet wanneer ik het spel ontvang nadat ik het op mijn verlanglijstje zet. Weet iemand misschien hoe lang dat duurt?