1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Winkels met oude spellen

Discussie in 'Games' gestart door $$$$$, 5 mrt 2006.

  1. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand misschien enkele winkels die oude psx spellen kopen? Ik zoek namelijk de oude Metal Gear Solid, maar ik kan die nergens vinden.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op Marktplaats staat een aantal !
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    In Rotterdam -> Play Again, Futurezone.. Metal Gear Solid kost €15 bij Play Again :)
     
  4. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Play Again soms een nieuwe winkel. Op de site staat dat de officiele opening op 4 maart was. Ik weet ook niet of zij bestellingen onder rembours verzende.

    Op Futurezone staat hij er helaas niet bij.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Aaaaah, een must have indeed:cool: . Maar weet je, mijn broer heeft een tijdje terug via ebay mgs gekocht(zodat hij het heeft ,en ik het ook heb). Dus je kan via ebay eens proberen he;). Trouwens, er staat nu ook snake eater enzo voor maar 10 euro,...(laatst dat ik had gekeken). Dus daar vind je wel vanalles hoor:)...
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Digifan heeft hem ook wel. Je zult alleen eventjes naar de levertijd moeten informeren. Ik heb jou hier trouwens een tijd niet meer gezien :eek:
     
  7. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan MGS niet op ebay vinden. Het zijn vooral MGS2, 3 etc. Ik kan altijd nog Twin Snakes op de GC kopen maar ik heb liever toch het origineel :D


    Hij staat er bij _O_ Alleen nog kijken hoe het zit met de levertijd en de aflevering. Thanks.

    PS: Ik was op stage in het buitenland. Ik heb wel een paar keer kunnen internetten maar niet echt genoeg om bijvoorbeeld discussies bij te wonen.
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb ergens nog de oude metal gear solid , met boekje en doosje liggen . dus orgineel
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  10. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de website van Digifan gekeken, alleen jammer dat het spel niet direct verkrijgbaar is. Ik weet dan ook niet wanneer ik het spel ontvang nadat ik het op mijn verlanglijstje zet.

    Weet iemand misschien hoe lang dat duurt?
     

Deel Deze Pagina