Hoi, ik heb windows Xp en ik heb de nieuwste versie van msn messenger geinstalleerd maar de oude msn messenger 4.7 is nog steeds op de pc. Weet er iemand hoe ik de oude msn kan verwijderen ?
De oude msn messenger kun je verwijderen door in: Deze computer/ c:/hardeschijf/ program files/ de map MSN te verwijderen. Let op! verwijder niet de andere (msn messenger) Het heeft wel een aantal consequenties: geen remote controll mogelijk en ik dacht geen micophone.
Ja hoor. Ga naar configuratiescherm, software dan naar windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Daar staat die helemaal onderaan.
Volgens mij was ie dan nog niet helemaal weg. Dus moet je voor de zekerheid nog even kijken in "Program files".
Dat had ik nou precies ook gister. Die ouwe stond niet bij software dus heb de map messenger verwijdert. 6.1 stond onder MSN messenger
Ga naar je startmenu en klik dan op run Vul dan het volgende in: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
Ik zou hety maar weghalen (iedereen) ik heb er eens een monitor op gegooid en toen kwam ik erachter dat soms de oude msn 20 mb geheugen wegvrat. Nu is dat niet zo'n probleem met 1024 mb ram maarja duur grapje als je het proggie niet gebruikt en toch gaat omrekenen in euro's
Dat is windows messenger, is toch een ander prog, speciaal voor windows XP. Hijz ook nog eens vet, want je kan er mee op elkaars pc zitten enzo Lukt bij mij niet met msn messenger 6.1. Windows messenger mag alleen wel eens zijn looks geupgrade krijgen
Sorry dat ik zo'n oud topic naar boven haal, maar ik wil toch nog even wat weten: Ik heb dus ingevoerd rundll32etcetc. maar hoe ben ik er nou zeker van dat 4.7 verwijderd is?? Want dat zuigt zo vreselijk hard, doe ik mijn laptop aan nadat hij op standby stond en dan gaat iedereen tegen je aan lullen in MSN 4.7 ...of, dan meldt 4.7 zich vrolijk automatisch aan terwijl ik hem niet heb gezegd zich aan te melden. Ik zie ook nog steeds een icoon van de oude kut 4.7 in mijn internetbrowser staan.
Download MessPatch van www.mess.be en zet de optie "polygamy" aan. Nu kun je MSN meerdere keern opstarten.
Of je gaat gewoon via E-messenger met het ene account en met de normale msn messenger met de andere. Ik heb heb windows messenger niet weggehaald, maar gewoon uitgeschakeld bij het opstarten. Uitvoeren --> Msconfig --> Opstarten--> Vinkje voor Messenger (zoiets) weghalen.