bij mij lukt het niet, ze zeggen dat zij geen hotmail adressn accepteren Ik kan het dus niet bestellen
Sjeez, ik word helemaal gek van al die SC-aanbiedingen...waar the fuck moet ik em gaan bestellen...missch. ook maar bij de GCshop... lekker snel.
he mensen, effe een vragje ik wil het opzich wel overmaken via de rabobank, maar waar vul ik dan dat factuurnummer in op internet? klinkt dom, is het waarschijnlijk ook, maar toch...
Waar je tekst neer kan zetten. Bij de ABN internetbankieren zit het rechts boven in, een paar regels. Kweenie precies hoe dat heet..ff kwijt.. Betaalgegevens..xtra informatie...zoiets achtigs.
Code: Nieuwe bankgiro Over te schrijven Uitvoerdatum € Van rekening XXXX.XX.XX Naar rekening |_________________| Kies uit adresboek {adresboek} Ten name van |_________________| Plaats Omschrijving |_________________| |_______________________| |_______________________| Toevoegen aan adresboek |_| zo ziet het er ongeveer uit, dus bij omschrijving moet je de factuur# nummer zetten?? en ook je naam?
Ja. Je kunt het nergens anders kwijt. Je naam alleen in geval dat de naam van de rekeninghouder anders is als jouwe.(Dus dat je het betaald via je oma's rekening ofzo.)
factuurnummer moet je inderdaad bij de omschrijving invullen. Wegens overweldigend succes wordt de actie waarschijnlijk verkort. Voorraadtekort zit niemand op te wachten..
ehm, k heb een factuur voor splinter cell 47 euro. inc verzendkosten. maar k moet et ouderwets overmaken en dat is dus vanaf maandag mogelijk. en over 8 dagen kan dat dus pas. is dat een probleem want k had ergens gehoord dat et voor 28 november overgemaakt moet zijn omdat et anders meer koste? maar k heb een factuur van 47 euro waar bij staat dat et binnen 14 dagen overgemaakt moet zijn. dan moet het toch wel goed komen? k zit bij de ABN btw.
? Kwil je wel wat uitleggen maar snap je niet helemaal. Maandag inleveren bij de ABN, wordt het op z'n laatst de volg. dag verwerkt, dinsdag dus en dan moet het er binnen 3 dagen zijn. Oftewel, je geld zou er de 29ste wel moeten zijn.
Zag dat je 'm nog het hele weekend kan pre-orderen. Dus de mijne ga ik zo ook ff bestellen (met Timesplitters 2 er meteen bij)