1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand toevallig nog zo'n 10 days trial kaartje over dat die niet gebruikt en weg zou willen geven?
    Heb WoW 'weer' besteld kom en kom er net achter dat het niet morgen is maar over een maand morgen dat ik hem krijg....
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Even sinds 10 uur vanochtend tot nu toe in de Marshall raid gezeten, flink wat honor binnen gesleept. Kan nu wel even geen BG's meer zien. 8)
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha orc, nu al? :p

    Probeer maar is van sochtends tot savonds rondjes te rijden in Winterspring in de hoop dat je een Rich thorium vein op je map ziet poppen :p

    Edit: @con, welke regio bedoel je met BS? :p

    Edit edit: nvmd ik heb t al :p Burning steppes :p
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  4. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt het zelf al, combat spec. Dan is het gebruik van ambush, backstab etc. toch al minimaal. En swords hebben hogere ss damage. Maar Phantom Blade is zeker een goed zwaard. Die hoge min-max damage is erg belangrijk voor sinister strike.
     
  5. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Omdat me dat, onderandere op dit forum, werd aangeraden. Met swords kan je het snelste lvlen. Pvp boeit me pas op lvl 60, dan stap ik over naar daggers+andere talents.

    Maargoe mensen, advies bitte.
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    AQ is open!

    Vanacht om 2 uur was het dan zover....

    Het resultaat?

    Heel de server spuugt op de guild (Resurrected) die geheim hield wanneer hij open ging...

    Ik vroeg ernaar en die gast noemde me een kk n00b... Hij wist toen nog niet dat ik ook Nederlands was :{...

    Edit\\

    Hoor nu net dat er een Horde guild is die bijna zover was om ook de mount te krijgen... Ze hadden nog 2 dagen nodig -.-!!!
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  7. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    voor Horde zou ik ook niet wachten maar onbekende opening is wel asociaal. Bij ons opende AQ 45min voor afgesproken tijd. Iedereen ook kwaad.
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb hem ook gekocht, kan hem ook bijna aan. Ik zou hem zeker kopen, hij pwnt echt hard.
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, de guild die dus nu de pieneut is, heeft verreweg het meest gedaan aan AQ. Resurrected heeft alleen de BWL quest gedaan + een paar mats verzameld...

    ¬.¬!!
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat zou dus ook helemaal niet mijn ding zijn. :+
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Lol, wees blij dat het niet verteld was. Bij ons werd er dus wel aangehouden en voila duizenden mensen op gebied wat leidde tot: 10 server crashes! En het leuke was nog van allemaal, niemand heeft de poort open zien gaan want iedereen lag eruit. Crashreaver ftw!
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hehe ik vind al die guild-drama’s op het realm forum toch echt 100 keer leuker dan een 10-uur durend event waar je als surprise rep mag gaan farmen.
    Vind het prima dat ze om 2 uur s’nachts de gates hebben ge-opend, heb ik tenminste geen last gehad van lag en discs.

    Trouwens, als je me ingame wil zien, ben vanavond tussen 19:00-00:00 in Arathi Basin.
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Mjah, maar dat verhaal van Mist... Zij hebben het meest gedaan en hebben nieteens 1 mount kunnen krijgen...

    Maargoed, Resurrected is op mijn /SoS-list (/Spit on Sight)

    En misschein dat ik ff naar AB ga!

    Niet killen dan heah :mad:!
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    KoS is veel leuker. :cool: (En voor de sukkels onder ons, Kill on Sight 8))
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik ga nu toch verder als een orc warrior. De sfeer van de horde bevalt mij beter. En Orc is uitstekend voor warrior. Maar nu is mijn vraag welke professions zal ik nemen. Mining+ Blacksmithing of mining+skinning. Ik heb beiden combo's een keer gehad. Mining+blacksmithing is ok, zolang je de skill points blijft upgraden dan heb je zelf ook nog iets aan de dingen die je maakt. Maar als je blacksmithing hoger komt blijft dit dan? Heeft iemand tips voor mij? Er zitten hier ook een aantal warriors op het forum, welke professions hebben jullie en waarom?
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou in het begin mining + skinning nemen want dan verdien je wat sneller geld.

    Ikzelf heb mining en BS al sinds dag 1 dat ik speelde zon beetje en ben met BS nooit verder dan 160 skill gegaan lol (ik ben nogal lui wat dat betreft :p).

    Maargoed, mining en skinning als je een extra zakcentje wil dus :).
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben officieel een WoW retard.. Kreeg daarnet een invite voor nefarian (rest was al gecleared) maar kon BWL niet in omdat ik de quest niet had gedaan. Had me ook nog niet daarmee bezig gehouden omdat ik nog niet eens naar MC was mee geweest, dus totaal geen BWL invite had verwacht anytime soon. Lekker dus, de kans van me leven, verneukt door luiheid en ontwetendheid.. 8)
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Whaha Pwned _O_
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Je wilt niet weten hoe ik baal, helemaal omdat de groep daarna doorging naar AQ40 waar ik dus ook mee naar toe had gemogen dan. |:- AARGH!! 8)
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Wuh? Welke guild zit je nu dan in Orc?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina