wat is voor een goed onderhouden 2e hands XBox lim.ed. (doorzichtig groen) met 2 bijbehorende controllers (small) een goede verkoopprijs ?
waarom bedenk je dat zelf niet? ik ga mijne binnenkort ook maar eens verkopen bedenk gwoon een redelijke prijs voor alles..
Zoveel verschil in prijs zal er nou ook weer niet in zitten lijkt mij. Of je moet geluk hebben en een egte verzamellaar tegen komen
De ervaring leert dan mensen voor dit soort "LE's" niet of nauwelijks meer betalen. Ik zou ook liever een zwarte hebben als ik voor die groene meer zou moeten betalen. Echt "LE" is hij ook niet want er zijn er honderden verkocht en ik kan hem hier bij de gamesshop ook nog kopen
Nieuw koop je en xdoos al voor ~130 euro incl 1 spel en 1 controller.. dus als je voor je LE incl 2 controllers 100 kan vangen mag je blij zijn denk ik.
ik heb mijn crystal 2e hands gekocht voor 85 euro met 1 controller, dvd kit en advance scart. nogmaals bedankt Cole Trickle!
Goed, probeer het maar te verkopen in de Xbazar, of op marktplaat oid. Je weet nu in elk geval een richtprijs en verder blijft het 'wat de gek ervoor geeft' Succes. Deze gaat dicht, want veel nuttige reacties zullen hier niet snel meer voorbijkomen.