Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een tft monitor hebt koop een kabeltje en je hebt ook mooi beeld :p
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn ze echt niet goed te lezen :'-( Kut man, bij the outfit ook al niet...
     
  3. betterbecarefull

    betterbecarefull Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is mijn eerste bericht hier, ik kom van pspworld en ik d8 laat ik eens op xboxworld gaan kijken, en ik moet zeggen, ziet er echt geweldig uit dat spel :D echt vet die xbox 360
     
  4. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    sorry, dubbelpost :confused:
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  5. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    om die zwarte strepen valt niet omheen te lopen, wat het verminderd is de tv sowieso op widescreen zetten en de xbox 360 zelf ook, dan loopt de game soepeler en zijn de balken ietjes minder. Nadeel, bij andere games heb je dan ook balken als je de instellingen zo laat staan.

    dus ik verander het gewoon iedere keer als ik graw ga spelen...
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    btw, GR3 is toch puur en alleen 3rd person.
    Want iedereen zegt dat je kan kiezen tussen 1st ~ 3rd. Maar 1st person is toch alleen in Xbox en PC versies?
     
  7. betterbecarefull

    betterbecarefull Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    aan de screens te zien niet ;), als die screens van xbox 360 zijn zul je toch wel kunnen kiezen he ;)
     
  8. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    speel je hard of normal?
     
  9. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht ik wil ook spelen, maar ik moet nog wachten tot overmorgen :mad: Ben zo dom geweest om het te bestellen. iig veel plezier met GRAW. Ik ga nu maar voetbal kijken en niet meer op dit forum lezen anders kan ik helemaal niet meer wachten ;)
     
  10. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan niet meer wachten.. Heb een mailtje gestuurd naar de webshop waar ik hem besteld heb of ze niet Topspin 2 kunnen sturen zodra die uitkomt ipv GRAW.. Als ik morgen antwoord krijg ga ik gelijk maar ff op zoek naar een versie..
     
  11. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN heeft z'n review gepost....!!!! check xbox360.ign.com...

    Een whoppin' 9.2!!!!!!!!!!!
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    GRAW heeft al 3 scores gehad:
    ign: 92
    game informer: 95
    EGM: 95
    _O_ _O_
     
  13. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand m al binnen van gcshop?
    alvast bedankt
     
  14. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg t idee dat die zwarte balken kleiner zijn als je met pal 60 ipv 50 speelt. Miss een tip om te proberen voor degene die geen breedbeeld hebben
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die zwarte balken... ik ben ze nu ook kwijt. Had eerst ook last van, toen heb ik hem op 50Hz gezet en op Widescreen. Daarna terug geswitched naar normal display en 60Hz, en nu zijn die balken weg _0/.

    Net ook even die multiplayer gedaan, sommige maps zijn best lelijk, maar de meeste zijn bijna net zo mooi als in de single player. Wel leuk dat je een grote keus uit wapens hebt. Maar die grenade functie op veel wapens mogen van mij wel uitgezet worden, anders is het wel heel erg makkelijk om iemand te killen :)
     
  16. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Gcshop stuur morgen op vanwege de "streetdate" waraan ze zich moeten houden. Irri he :p
     
  17. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verander je eigenlijk het hele uiterlijk van je mannetje online. Ik kan wel zijn gezicht veranderen maar ik bedoel z'n gevechtsteneu. Kheb nu steeds maar weer die gast met die bandana om z'n hoofd...8)
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus je speelt op pal 60, en tv setting normal, zonder zwarte balken _O_ Please meer info...
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja op een normale tv 4:3 dus. Was meer toeval, want had het eerlijk gezegd niet in de gaten eigenlijk. Het kan of zijn dat er in multiplayer geen balken zitten of dat het er aan ligt dat hij op pal-60 staat ofzo. Maar goed, ik zal straks nog wel even kijken of ze echt weg zijn. Maar mijn settings zijn dus gewoon normal display(dus niet van die uitgerekte dunne mannetjes als op Widescreen) en staat op Pal-60.

    Je kan btw gewoon je mannetje veranderen door als je een gamertag o.i.d kan kiezen op X te drukken en daar kun je allemaal aanpassen wat je standaard wil zijn(rifleman, automatic rifleman, grenadier of marksman). Dan kan je ook nog een ''gezicht'' kiezen, of je een neger wil zijn of blanke en of dat je camouflage op je hoofd wil. Dan is er nog een optie om je soldaat een helm of petje te geven ofzo, waarbij ook weer veel mogelijke opties zijn :).
     
  20. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer schijnt geen balken te hebben, maar pal 60 maakt de balken wel wat kleiner.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina