De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Geloof mij.. vegeleken met mij zit jij op rozen.;) Ik zit nu al in mijn tweede reparatie cyclus. Ik weet ook bijna zeker dat ik hem weer met hetzelfde probleem terug krijg. Dan is maar een ding wat Samsung mag doen met het scherm : Ergens plaatsen waar de zon nooit zal schijnen. Ze zeggen dat als er twee keer geprobeerd is te repareren, je of een nieuwe tv krijgt, of een waardebon. Nou.. ik wacht af...|:-
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Eerlijk gezegd had ik daar al op gehoopt bij de launch van de 360 ;) Een eventuele 360 + Samsung LCD combi deal?

    Gelukkig heb ik mijn oogjes goed opengehouden voorgaand aan die launch en heb ik een mooie aanbieding bij de MediaMarkt mee kunnen pakken..
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Hoeveel koste de TV dan Marius ? :)
     
  4. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat ik kan doen? Ik heb as. donderdag 3 weken terug met die 'Btw-eraf-dag' de Samsung LE32M51B hier in einhoven mij de mediamarkt besteld en al volledig betaald (moest, aders geen btw eraf). TV zou er binnen 1 tot 2 weken zijn, maar tot op heden niets gehoord. K belde gisteren zeiden ze dat ze bij mediamarkt intern gehoord hebben dat Samsung stakingen zou hebben. Op internet is daar niets over te vinden...

    Ik wil eigenlijk wel mijn tv kunnen ophalen.
     
  5. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ff een vraagje. Ik heb laatst bij mediamarkt gekeken voor een samsung HDTV en toen zag ik een 360 staan aangesloten op een samgung 23" scherm (LE23r41B denk ik), maar ik vond het beeld helemaal niet zo scherp! Het was nog best kartelig. Kan het zijn dat ze hem niet goed hebben aangesloten ofzo? Want ik verwacht natuurlijk wel dat zo'n beeldscherm echt heel scherp is.
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    € 900,- voor een 32" lcd hdtv. Is geen officiële Samsung, maar zit gewoon een Samsung paneel in. Ben ik van overtuigd. De beelden spreken ook voor zich!

    Sterker nog, met een Samsung afstandsbediening kun je mijn tv ook bedienen. Exact hetzelfde.
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Oke bedankt ;)

    Nu hopen dat ze met de WK met wat mooie aanbiedingen komen :cool:
     
  8. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft er iemand hier ervaring met de site: elektrogigant.nl ? Deze site bied namelijk hdtv's aan voor erg lage prijzen, maar ik vraag me af of het wel betrouwbaar is, met levering enzo. Het enige dat ik weet is dat het bedrijf in de kvk staat.
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Jep.

    Ik wil mee gaan profiteren van 'de WK HD-hype'. Hoop op een DVD / HDD recorder met HDMI of component aansluiting die 720p en 1080i signalen op kan slaan. Tegen een mooie prijs (tussen de 300 en 450 euro ofzo).
     
  10. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima winkel ... zelf ook al eerder besteld.
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Maar waarom zo goedkoop dan? verdachte zaak... :9
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Was een mega aktie 3 maanden geleden, voor het 25 jarig bestaan van de MM. Ze hebben een berg van die dingen tegelijk opgekocht, voor alle vestigingen ofzo. I don't care. Het ziet er geweldig uit, voor een superprijs :D
     
  13. S2801

    S2801 ANI

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat op de demopod AA uitstaat. (tegen karteleffect), COD2 heeft op de demopod geen AA, de productie versie wel en op je (HD-)TV thuis zal het er een stuk beter uitzien.(lees: kartel-loos) PGR3 heeft in de productieversie ook geen AA geloof ik......
     
  14. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben dus van plan om de Samsung el32m51b aan te gaan schaffen,zoals sommigen weten.maar zijn er hier meer mensen die deze lcd hebben.En hun mening erover willen geven/delen..
     
  15. Aaphoofd

    Aaphoofd Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Samsung LE32M51. Absoluut een super TV. Op dit moment, en voor die prijs het beste wat je op dit moment kunt krijgen op de markt.
     
  16. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Na wat goed zoekwerk kan ik samsung voor zo,n 1300euro kopen.En aangezien mijn vader het niet kan hebben dat ik er een ga kopen,wilt hij er ook maar een lcd haha
     
  17. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    bedankt voor jullie reacties allemaal!
     
  18. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    btw het was idd PRG3
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier komt nog bij dat als je aan die demo-pods staat te gamen, je nog geen halve meter van het beeld af zit....als je wat meer afstand neemt zul je zien dat het nog smoother uitziet :)
     
  20. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ben net bij it's geweest heb hem besteld de LE40R71 komt begin april uit
    dus......iedereen die een samsung wilt halen wacht ff tot begin april dan komt nieuwe type uit is het zelfde als de R51 alleen dan een ander nummer.
    De R51 gaat er dan ook direct uit.

    Zit er 4,5 meter vanaf vandaar een 40"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina