1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Titels niet Mooi genoeg ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SabZero NL, 2 dec 2005.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    The Outfit is iig niet mooi genoeg :9
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hou nou eens op met dat gelul over dat de Xbox 360 niet goed genoeg presteert. Hebben jullie gaan andere console launches in je leven meegemaakt ofzo?

    Het is altijd nog hetzelfde geweest, of je het nou over de SNES hebt, PS1 of Xbox. Spellen van de eerste generatie, dus grofweg de games die uitkomen in het eerste en soms het tweede levensjaar van de console halen nog lang niet alle beschikbare kracht uit de hardware. Dat is dus ook het geval bij de Xbox 360. Programmeurs zijn immers ook maar mensen, die moeten ook wennen aan de nieuwe hardware.

    Dus mijn advies: wacht nou eens rustig af en laat je mening nog eens horen over een jaartje ofzo. Trouwens, deze maand belooft ons GRAW en Oblivion, dus zo lang hoeven we denk ik niet op (grafische) toppers te wachten.

    Zifnap
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  3. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt natuurlijk ook heel erg van de makers zelf af. Ik bedoel het is soms gewoon zo veel werk ook voor de makers om al die details te maken. Dat een houten kist niet in splinters uiteen vliegt ligt niet aan het feit dat de xbox 360 het niet aan kan , maar het zou gewoon zoveel werk zijn voor de makers om te zorgen dat alles realistisch uit elkaar zou spatten.

    Daarom denk ik ook dat we voorlopig geen fotorealistische beelden zullen zien omdat de makers van het spel ook niet eindeloos bezig kunnen/willen zijn met het maken van super textures en alle details die je in het echt ook ziet. Er moet daarvoor eerst denk ik een techniek komen waarmee echte fotos omgezet kunnen worden naar een game.

    Ik heb al zoveel bewondering voor bijvoorbeeld de makers van gears of war , Die gasten moeten zo lang bezig geweest zijn om al die levels te disignen en al die details te ontwerpen en te plaatsen , het is gewoon bijna kunst haha.
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    What about Fight Night Round 3, komt in de buurt _O_
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Zitten er nou ook echte stadions er in ?
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet ik heb hem niet :p Maar ik dacht dat ik screens had gezien in een stadion...
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb filmpjes gezien van "stadions" maar dan wel met maximaal 300 man, ik heb nog niet van die uber grote stadions gezien met duizenden mensen zeg maar.
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    oke bedankt
     
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: Ga je hem kopen?

    Ontopic: Fight Night komt mijn inziens zeker wel in de buurt van de grafische pracht van de XBox!
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    er zijn inderdaad titels die gewoon nog niet mooi genoeg zijn..
    maar gauw komen er games die er mooi next gen worthy uitzien..

    de enigste die nu uit zijn.. zijn GRAW en dead or alive..

    de rest doet zown beetje onder..
     
  11. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat sommige mensen een onrealistisch beeld hadden wat ze hadden kunnen verwachten van de next-gen consoles.

    Zoals al vaker is aangegeven hebben nu pas de eerste generatie 360 spellen gezien, met de komende generaties zullen we een steeds beter beeld krijgen waartoe de 360 in staat is.

    Een vriend van mij vond de 360 qua graphics ook tegenvallen nadat ik hem PGR3 had laten zien. Vervolgens hebben we toen mijn oude Xbox aangezet met daarin PGR1 (ook een eerste generatie spel) en een aantal keer van beeld gewisseld tussen PGR1 en PGR3. Het verschil is echt enorm. Vervolgens ook PGR2 vergeleken en wederom was er een enorm verschil te zien, terwijl deel 2 al vele malen mooier was dan deel 1.

    Om een lang verhaal kort te houden. De spellen voor de 360 zullen alleen maar mooier worden. En verwacht niet te veel, anders valt alles tegen.
     
  12. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    maar goed, sommige developers houden ons ook wel een beetje voor de gek. ik kan me nog heel goed de E3 2005 trailer van Ghost Recon 3 herinneren en uiteindelijk kan Ubi die footage niet waarmaken in de uiteindelijke versie!
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    jah okej.. maar ubi zit er niet heel veel naast..
    maar het is ook het feit dat aardig wat developers snel hebben ontwikkeld..
    Omdat er nu nog weinig games zijn voor de xbox360 met name activision..
    maar dan kunnen we nog wel lachen over de ps3 footage..
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ghost recon laat toch wel behoorlijk wat krijgt van de xbox 360 zien, wat een graphics en animatie!!!_O_!!!
     
  15. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, maar desondanks is het niet het niveau van de E3 2005 trailer!
     
  16. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, veel beter.
     
  17. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker wel vet
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mensen

    Nog even over de kracht van de xbox! Deze kan nog wel eens tegen valllen... neem nu GRAW Valt het jullie ook op dat tijdens het spelen objechten nog geladen moeten worden.. als je bijv een hoek om kijkt dat je dan ziet dat er bijv eerst geen auto staat en later wel? je merkt ook (als je goed hoort) dat de objecten nog geladen moeten worden vanaf de DVD Drive .. die dus veel te traag is ... kortom als het straks mooier moet worden .. wie gaat al dat moois dan (optijd) inladen... maar ik denk dat de huidige DVD Speler dit niet zou gaan kunnen... als ik het nu al zie met GRAW en soms ook gebouwen in PGR 3 hoe moet dat straks daN?


    Wat denken jullie er van?
     
  19. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    nou mischien de externe hd-dvd drive?
    of is dat ding alleen voor dvdtjes:)
     
  20. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die is alleen voor dvd's ;)
     

Deel Deze Pagina