Clan Dutch Warfighters meedoen aan het Toernooi Clan : Dutch Warfighters Tag : DW Clan Leider : FrsDvl Members : Battleking NL ANGERFIST NL 1 Website : Komt nog Edit : er komen nog een paar Members
Gister en eergister al wat tegen mensen van Damnstraight06 gespeeld. Was vaak 3 tegen 3 omdat niet iedereen v.d. clans er was, maar het was toch wel lache. Na het toernooi van Rox moeten we met z'n allen ècht veel clanwars af gaan spreken, da's gewoon zó vet.
Lijkt me prima! We zijn met Oldskool best vaak online. Vaak met iets van 8 man, dus als mensen één van ons als friend toevoegen, komen de oudjes jullie wel effe een lesje leren! Respect, peaceout, niggawhat!
WTF! Maar is goed, voeg me "Meneer Stefan" maar eens toe, dan kunnen we eens afspreken, de young vs. de old guys.
Gister met DPS tegen DSF gespeeld, die zich hier ook hebben aangemeld. Op de eerste map, Fishing Place, verloren we met 3-1, en op de 2e map, Dry Dock, verloren we met 3-0. DSF was overduidelijk veel profesioneler dan ons maarja...
Ja maar onze tactiek moet nog wat scherper worden, dat achter een grassprietje liggen heeft niet veel nut
Ja ik vind dat ook één van de gaarste mappen die in de game zitten, net zoals die schroothoop Maargoed, we hadden dan wel verloren gisteren. Volgende keer ownen we ze...
Meneer Stefan, lui beest, wat dacht je ervan dat jij gewoon mij toevoegt? Taab is maar 4 letters...*) Zo niet dan probeer ik het de volgende keer te onthouden om je toe te voegen...
Whatever.... Maar is goed, ik heb Boss van Damnstraight06 nu ook in m'n Friendlist en binnekort dus jouw, dus dan kunnen we wat afspreken.