Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Bij hard is het gewoon zo dat als je één keer duidelijk gezien wordt op kleine afstand dood bent. Erg realistisch maar wel erg moeilijk :). Ook als één van je teamleden het loodje legt en jij hem weer moet healen is dat erg moeilijk omdat meestal in de vuurlinie van die knakker is waar jou teammate ook door dood is gegaan. Maar wel makkelijker is dat al die vijanden altijd op de zelfde plek staan dus na een hoop trail and error kan je het wel halen :)

2. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb ook ffe een vraagje....ik ben niet bekend bij deze reeks, had gr 2 wel maar vond het niet zo leuk....maar iniedergeval:
    1. Hoe ziet het eruit??? mooi/super mooi/ nog nooit zo mooi iets gezien???
    2. Is deze game echt zo super vet/bijzonder/cool??? of is hij gewoon goed, maar heeft het geen echte bijzondere waarde?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn aparte, maar toch goede vragen.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    1.supermooi
    2.super vet en bijzonder cool en bijzonder veel waarde:D

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    ZEG MAAR UBER BRUUT EN UBER MOOI _O_

5. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon iets wat je nog niet heb gezien op een console, als je multiplayer speelt heb je totaal geen spijt meer dat je 400 euro heb neergelegd voor een 360

je voelt nu dat de tijdperk van de half life 2 achtige spellen is aangekomen

Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hier koop je een Xbox 360 voor

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dit was ook de launchgame die ik had willen hebben...

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    @Boss, houd even X ingedrukd en dan zie je zo'n driehoekje staan en die klik je weer aan.
    Dan heb je alles weer terug.

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Whoooohoooow, thanx mate!!! You are a saving angle!:D Nu ga ik verder spelen, let's kick some bloody ass!}:]

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt geen volledige vrijheid omdat je in een stad rondloopt. Je kan wel via steegjes een iets andere aanvalshoek krijgen. Ook zijn er veel plaatsen om dekking te krijgen waardoor je een redelijk gevoel van vrijheid krijgt.

11. brainstorm

brainstorm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand dit spel ook besteld bij bol.com?
    en ook nog steeds op

Wordt verwerkt
    De voorraad wordt gecontroleerd door ons distributiecentrum.

?

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

12. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    maar mensen, kijk, ik heb een probleem, ik heb geen zin om 60 euro uit te geven maar ik weet wel dat deze game de bomb is, maar is ie echt de allerergste moeite waard en zal ie online ook nog veel gespeeld gaan worden? Ik denk af en toe dan maar BFMC kopen en Oblivion. Maar ik hoor zo veel goede dingen over deze game en iedereen haalt hem.

13. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion oké..

Maar om BFMC boven GRAW te zetten is een schande..

GRAW is DE game voor mij persoonlijk.. dit spel komt heeel lang niet meer uit mijn xbox..

En reken maar dat deze game ook nog online veel gespeeld gaat worden.. :cool:

14. denis

denis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb hem daar ook besteld, enne bij mij staat ook nog wordt verwerkt.

15. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    kijk maar hoeveel mensen GR2 hebben gespeeld en hoe weinig BFMC voor xbox......

16. denis

denis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu is dus mijn status wel veranderd(10 minuten geleden nog niet), hij is nu verzonden, dus morgen heb ik hem ook.

17. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk heb ik hem ook morgen :)

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik gebruik die drones in de SP eigenlijk niet, want dan word het gewoon weer een stuk makkelijker en dat wil ik juist niet. Ik vind de game sowieso nog niet vreselijk moeilijk, ik ben relatief vlot door de eerste 2-3 levels gegaan, van mij hadden er ook wel wat meer vijanden in de missies gemogen,maar door de mogelijkheid van je achter muren verstoppen enzo , dat soort dingen..daar word het ook weer een stukje makkelijker van, al is die move echt heel tof.
    Ik zou graag net iets meer van een 'challenge' hebben, maar misschien krijg ik dat nog, ik las ergens dat het soms frustrerend moeilijk kan zijn...nou kom maar op. i love a challenge :p

19. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt hem gewoon kopen, als je hem niks vind verkoop je hem en krijg je nog wel 40 ong voor terug en kun je dan BF2 proberen. Maar over online moet je je geen zorgen maken, dit spel blijft echt wel bewoond online. Elka dag komen tientallen zoniet honderden zoniet duizenden spelers bij :D

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het is idd best goed te doen als je een goede dekking gevonden hebt. Verder vind ik het gaaf als je een "sliding" maakt. Ziet er zo gaaf uit :) Ga zo nog even een missietje proberen denk ik :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina