heeft iemand tips voor de time trial met de porsche carrera gt concept version. het is de laatste race die ik moet halen en moet een rondje van 1:15 rijden maar dat lukt echt nooit ]:-
Haha daar zat ik ook op vast, maar ik weet wat waarschijnlijk je fout is : Je rijd na die brug aan het eind (je zit dan op ongeveer 1 minuut) zeker die shortcut in? niet doen! neemd ie bocht naar rechts, dan zie je een nieuwe (andere) shortcut die veeeel sneller is waardoor je hem wel haalt Succes!
mmm ik heb elke race gehaald! maar van mij mocht de moeilijksgraad wel wat omhoog! ik vind het te makkelijk
ik mis ook de oude pursuit mod dat je gewoon 2 autos hebt en die moet je naar 3 tickets aresteren! niet kapot rammen Ze hadden de nieuwe pursuit en de oude pursuit allebei in het spel moeten drukken dan was hij nog veter
a bedankt heb hem nu eindelijk het spel uitgespeeld. was niet echt moeilijk op dat level na dan daar heb ik nog het langst over gedaan.
Jammer dat je met de XBOX versie niet zoveel mogelijkheden hebt als de pc versie. ABS aan en uitzetten en nog meer van dat soort kleine dingetjes. Ook vind ik het minder dat je tijdens de replay NIET van camera kunt wisselen. Is dit zo moeilijk te implementeren in een XBOX-spel dan vraag ik me af? Voor de rest vind ik het een gaaf spel.
Wouter heb je bij alle Championship races een gold medal?? Ik heb bij alle time trials silver....de rest gold...