miss een stome vraag, maar wil een sbox 360 core edition gaan kopen, en vraag me af of je dan per se een memory card nodig hebt?
Als je geen memorycard koopt of harde schijf kun je je spelgegevens niet opslaan. Dat houd in dat je extra veel replay waarde uit je spellen kunt halen. Ik vind het een goed idee.
Alleen, als je alleen xbox live speelt en geen xbox 1 spellen. En opzich geen behoefte hebt aan demo's enzo. Kun je je afvragen of je wel een premium pack wil. Echter.. uiteindelijk is het wel goedkoper (headset,wirelesscontroller,hdtv ding etc)
@ fardo memory card heb je toch niks aan om op xbox live te gaan, je hebt dan toch de hardeschijf nodig?:{
Jah het prijsverschil van core en primium verandert dus in 65 euro in plaats van 100. Voor veel mensen een goede overweging om toch voor de premium te gaan. EY fardo je wilde het stil houden he nee nee trakteren. !! je komt er niet mr onderuit. Je ziet er trouwens uit als 27 or dus maak je teen zorgen Gefeliciteerd dus
heb een premium maar als ik ik kijk hoeveel ruimte ik op de hd heb geeft ie aan 13 gb de andere 7 gb zou gebruikt worden door de console/software. maar hoe zit dat dan met de core pack?
ow je bedoelt dat 7gb dat gebruikt wordt. ja dat is dat software dat er voor zorgt dat jij je oude xbox spellen kan spelen hé, dat zit standaard op alle HD's.
Is geen echt antwoord op zijn vraag Om daar maar antwoord op te geven, met Memory Card kan je geen Xbox1 spellen spelen. Daar heb je een HD voor nodig.