Waarom we ande xbox denken: omdat een nieuwe xbox bij mij het probleem TOTAAL verholpen heeft, en de eagames doen een zware belasting op je dvd: constant op en af spinnen ivm met filmpjes en commentaar. lees jij de draad wel???
Bovendien, jullie kunnen het zelf nagaan, de EAgames zijn zoiezo allemaal 1 batch omruilen helpt geen zak...de xbox'en komen niet uit 1 enkele batch, die heeft al verscheidene malen productieveranderingen ondergaan, waaronder aan de dvd drive
Wil je het zeker weten:
stel een lijstje op met mensen die hier last van hebben, en zet de manufacter dates van de xboxen erachter, kijk eens of er ook 'nieuwere' boxen tussen zitten....
maar goed, het ruilen heb ik via de winkel gedaan, op een niet helemaal legale manier (winkel wilde niet ruilen omdat ik geen bon meer had, ondanks dat ze wisten dat ik hem daar had gekocht) dus heb een truukje uit moeten halen...maar misschien hebben jullie met bon een betere kans om hem normaal te ruilen.
let wel op, mijn xbox had op den duur met alles last (werd steeds erger en erger, helemaal toen ik de disccleaner had gebruikt), dus als het bij jullie alleen fifa 2003 is moet je je afvragen of het de moeite waard is.
Laatst bewerkt: 23 nov 2002