1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Replay Gameshop

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door forza katwijk, 9 mrt 2006.

  1. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er hier iemand ervaring met deze winkel ''REPLAY'' als het gaat om inruilen van je games, wat krijg je er ongeveer voor terug? geven ze net zo weinig als bij de frs, of geven ze een goeie prijs? wat zouden ze bijv. geven voor een PDZ le krasloos?

    Ik vraag dit omdat ik misschien wat spellen daar wil inleveren maar niet echt in de buurt woon, dus anders kom ik voor niks.
     
  2. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    voor xbox spellen krijg je tussen de 15 en 30 euro denk ik. Ligt eraan hoe gewild het spel is.
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe oud
     
  4. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb er al een paar spellen ingeleverd en kreeg er 20 euro per spel voor.
    eigenlijk te weinig maarja vind het soms handig dat ik er dan meteen weer een uit kan zoeken :eek:

    greetz, Michiel
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben al jaren vaste klant bij Replay, prima zaak :)

    Inruilen doe ik zelf nooit, ik vind het kapitaalvernietiging....maar je moet in ieder geval niet verwachten dat je er bakken met geld voor terugkrijgt maar das nergens. Is je game een half jaar oud of langer, krijg je er hooguit 7,50 voor terug geloof ik. Dit hebben ze gedaan omdat ze zich moesten aanpassen aan de Free Record Shop, welke ongeveer dezelfde bedragen hanteert. Wil je het bedrag contant, ben je nog eens 1/4 van de inruilwaarde kwijt.

    Als je echt van spellen afwil is mijn tip dan ook : probeer het zelf gewoon, particulier :) Dan krijg je vaak meer geld terug voor je games dan bij een zaak.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  6. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    X-Bazaar bijvoorbeeld:cool:
     

Deel Deze Pagina