waar

Discussie in 'Algemeen' gestart door sexylexy, 21 nov 2002.

1. sexylexy

sexylexy Guest

[Halo] 2e level help

waar moet ik heen als je voorbij die schans bent in het 2e level van halo

Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2002
  2. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die schans ?

3. sexylexy

sexylexy Guest

ja

ja, en dan moet je met de auto over de schans, en dan ben je daar, moet je door een paar bochten en dan zie je op de achtergrond gebouwen, en het is een weg waar je dan terechtkomt

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je niet in de war met SSX Tricky?:+

5. sexylexy

sexylexy Guest

nee

nee

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    als je die schans bedoelt in het gebouw in die rots, kun je maar doorrijden :p
    of bedoel je een andere 'schans' :confused:

7. sexylexy

sexylexy Guest

ja

ja ik bedoel die schans in die grot, daar kom ik nog wel doorheen met mij wartrog, maar als ikdan bij die weg kom weet ik niet meer waar ik naar toe moet

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    buiten is geen schans meer hoor, maar ik weet wel wat je bedoelt;
    je moet gewoon een tijdje langs de rotswand rijden en dan kom je wel een passage tegen, en daar moet je een stel marines redden :+

9. sexylexy

sexylexy Guest

ja weetik

ja maar waar ken ik die vinden, iuk ben door die schans geweest in die grot, maar heeft iemand een NEDERLANDSE walktrough??
    want dan rij ik bij die weg door en dan komt er zon gat en daar val ik in

10. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet waar je bent
    Je bent op het punt waar je een brug moet activeren. Als je die hal in komt rijden, stap je uit. Je killed al die covenants die daar rondlopen. Aan de linkerkant is een schuin pad naar boven, daar moet je heen, pas wel op want om de hoek staat een elite. Die maak je af en loopt naar het eind van de gang. Daar kom je een bedieningspaneel tegen, druk op X. Je ziet dan een filmpje dat er een brug word geactiveerd. Je kunt nu verder en dan kom je aan het eind van de gang en mag je marines gaan redden.

Succes.

11. sexylexy

sexylexy Guest

tnhx

thnx, want als ik ergens nie tegen kan is het wel dat je niet verder komt met een game

12. Blue Flame

Leuk Bevonden:
    0
    o ja, als je de volgende keer een thread maakt, maak dan de topic titel even iets duidelijker, bijv, Halo tweede level help of iets dergelijks
    Dit maakt het even iets duidelijker

13. sexylexy

sexylexy Guest

is

is goed

14. sexylexy

sexylexy Guest

heeft iemnand een liefst nederlandse walktrough voor halo level 3???

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Oej zo moeilijk is het toch niet :) Damn, tis gewoon doorlopen en luisteren naar wat Cortana zegt en anders druk je ff op start om te zien wat je doen moet.

16. sexylexy

sexylexy Guest

j

jah, maar er staat Board the covenant battle cruiser als objective, maar waar staat die battle cruiser??

17. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt in dat level maar 1 kant op. Moord die covenants gewoon uit en loop vrolijk verder. Die battle cruiser zweeft ergens in de lucht, kan eigenlijk niet missen. Gewoon dingen gaan proberen, kom je er dan nog niet uit, moet je het maar ff zeggen, dan probeer ik of Blue Flame je het wel uit te leggen.

18. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog wel dat ik in dat veld voor het eerst in Halo m'n best moest gaan doen, zo erg is het niet dat je er ff over doet. Hierboven mij werd al gepost dat ze het willen uitleggen, als ik je weer lees doe ik het wel. Weet dat nog als de dag van gister.:9

19. Blue Flame

Leuk Bevonden:
    0
    The Bear heeft gelijk, mocht je er niet achter komen, dan speel ik het level nog wel even een keer, dan kan ik je precies vertellen hoe het level in elkaar zit.

20. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net vanavond voor de lol de eerste paar levels weer eens gedaan... die ook dus.
    Leg precies uit waar je vast komt te zitten en we sturen je wel de goede kant op.

Waarschijnlijk kan je het dunne paadje niet vinden na die "grote" slag. De marines wachten daar even op je zodat jij de covenant kan "flanken" ahem. Dat stukje met een stenen "brug" ??? yes?

Daar rechts naast die brug op een lager niveau is een dun paadje door de rotsen. Volg die en je vind het schip... en een heleboel covenant ;)

Deel Deze Pagina