Jouw perfecte game!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 27 jul 2005.

  1. jojo13

    jojo13 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    battle

    mijn perfecte game zal zijn :

    een first person shooter met farcry als voorbeeld
    een supervette online play met eiland steil
    en een hele uitgebreide wapen set
    super goede graphics
    person creator (zeer uitgebreid zodat je amper de zelfde mensen online tegen komt)
    zowiezo een vette map editor
    vehicles zoals : heli's , jeeps , quads , hoverqravds enz.
    iedereen een headset voor de grootste lol
    en boven alles clan modes ( een apparte prog in de game die alle clans+detail"aantal players , namen , sterkste punten van players enz." opslaat)
     
  2. timecop

    timecop Sonny Crockett

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Massive Online Game

    Een spel waarbij je 2 story lines hebt.. Beide met de oneindige vrijheid van gta.. Je kan van tevoren kiezen of je of agent of crimineel bent.. als agent zal je echt moeten opwerken van straatagent tot doorgewinterd inspecteur.
    Je hebt keuze uit alle voertuigen van de politie.Motor,Auto samen met een partner rijden..Helicopter echt alles..Je kan trouwen,huis zoeken je eigen huis bouwen ga zo maar door. Uiteindelijk doel is om de criminaliteit uit je stad te bannen.. Als crimineel begin je als small time crook en werk je jezelf op tot maffia baas.. Hoe je dat doet is jouw keuze wil je gun blazing een stad door, geen probleem..Maar je kan ook op een subtiele wijze te werk gaan,door middel van rustig beginnen agenten omkopen,goed geplande overvallen plegen.. Jouw keuze
     
  3. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke reacties gelezen..

    Mijn keus zou ook een massive online multiplayer worden.

    Title: We come in peace
    Genre: MMO FPS
    Beschrijving:

    Er is leven ontdekt in 't universum. Intelligent leven vergelijkbaar met die van de mens (zij hebben dus ook technologie en evt andere krachten). Nadat de we come in peace ontmoetingsmissie ontzettend is mislukt en wij als mensheid daarbij ook zo slim zijn geweest om onze intergalactische map naar aarde al op een zilveren plaat te hebben overhandigd, breekt er een strijd los tussen beide werelden. Je kunt dan kiezen uit mens of alien. In beide gevallen zal het doel zijn om de andere wereld op zijn knieen te krijgen door aanvallen uit te voeren op militaire installaties e.d. Zou dan team based first person shooter zijn, dit in werelden zo groot als WoW of Oblivion...
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste game voor het grootste deel van de gamers zal onwaarschijnlijk het volgende zijn:

    Titel: Life
    Genre: Eigenlijk real-life-sim, maar 't is ALLES in 1
    Beschrijving: Het is je 16e verjaardag, je woont in de VS (omwille van het feit dat je dan al mag autorijden :9). Je staat buiten in je derde-persoons of firstperson view. Soort van GTA, maar dan mooier. Wat wil je gaan doen? Wil je eten? Wil je andere kleding aantrekken? Wat ga je nu doen?

    Die keuze is volledig aan jou!

    Wil je boef, politie agent, brandweerman, etc. worden, dan loop je OF naar de eerste de beste auto probeert hem open te breken (daar ben je nog slecht in, want je hebt het nooit gedaan) OF je gaat naar het politiebureau en meld je aan. Wil je mensen in elkaar meppen, loop je gewoon op ze af en mept ze stevig (a la Fight Night) de tering in.

    Wil je een profvoetballer worden, dan wordt jouw eigen gecreeerde character naadloos in een Fifa of Pro Evolution cloon geladen en begin je als 16 jarige aan je carriere. Eender voor ijshockey, basketball, racer (f1, touringcar, etc. je zal waarschijnlijk bij 0 moeten beginnen).

    Wil je bij het leger? Dan wordt er een soort van America's army geladen (maar dan beter :p) en ook daar wordt jouw character naadloos geladen.

    Als je dit alles goed doet, verdien je natuurlijk geld. Met geld kan je veel kopen, auto's, huizen, interieur, auto-tuning ook natuurlijk, wat je maar wil. Naar mate de game vordert wordt je ouder, je kan trouwen, kinderen krijgen, etc. Beste vrienden die je overal in kan betrekken zodat je een goede vriendschap in het spel op kan bouwen die je stiekem ook in real life voelt.

    Het idee is denk ik wel duidelijk, onmogelijk groot, maar zou dit niet vet zijn?
     
  5. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, alleen word het echte leven dan niet overbodig? Want alles wat je in dat spel kunt doen is dan zo realistisch dat je het ook in 't echt kan doen.. En een game is voor mij iets wat je eigenlijk je fantasie is etc.(niet zo !) Bijvoorbeeld dat je opeens tegen tientallen verschillende aliens staat...
     
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    wat vind je beter:
    ik een spel iemand omver rijden of in het echt? ;)
    of gezellig in een helicopter springen en even wat gaan vliegen, dat kan niet zomaar als je 16 ofzo bent in nederland.
    neenee, er zitten meer verschillen tussen spel en realiteit dan je denkt ;)
    in een spel kan alles zomaar, realiteit niet.
    moet je maar eens proberen om een paar mensjes af te maken morgen, en dan tot je verbazig kom je niet zomaar terug als je 'wasted' was :cool:
     
  7. jojo13

    jojo13 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    lol
    ik vind dat jullie allebei gelijk hebben maar in een realistische game is het voordeel dat je zelfverzekerd bent , je durft meer , je durft je grenzen te verleggen
    *)
     
  8. Pvt. Fenix

    Pvt. Fenix Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    GEARS OF WAR!!!! Dat is voor mij de perfecte game! De graphics het verhaal! BETER KAN GEWOON NIET (nou...misschien ook wel.....)!
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dat lijkt mij nou ook wel eens leuk om te horen, maar soms worden spellen ook vergamed van boeken, films of andere dingen en ja dan staat vaak het verhaal en soms het genre al vast. Maar het lijkt me inderdaad wel eens leuk om te horen hoe ze dat nou precies doen.
     
  10. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ja he-he 8) ,
    dat komt omdat er dan geen gevolgen aan vastzitten. nouja die zitten er wel misschien in het spel, maar je kan altijd even op 'restart' drukken als je wilt he, dat kan niet in het dagenlijkse leven toch? :cool:
    en natuurlijk durf je meer, want ik heb ik spelletjes al ontelbare hoeveelheden mensen naar de eeuwige rijstvelden gestuurd en in elkaar gerost, maar in de realiteit is dat toch nét ietsje minder :+
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2006
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Emag live! Dat is mijn perfecte game :p.,Voor meer informatie, check Amped3 story
     
  12. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eigenlijk opzoek naar een cooperatieve hack 'n slash game met RPG elementen. Ninja gaiden komt in de buurt, nog een paar jaar wachten denk ik..
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfecte game?? Cliché misschien, maar de GTA reeks staat toch met kop en schouders bovenaan! Er valt meestal niet veel aan toe te voegen, alles wat je erin zou willen hebben zit er ook in, al helemaal bij GTA:confused:A!
     
  14. zelda25

    zelda25 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Titel: DOOM3
    Genre: SCI-FI
    Beschrijving: Dit spel is gebaseerd op het computerspel Doom en het is enigszins te vergelijken met Starquest. Er is één spelleider, die de monsters voor zijn rekening neemt en de overige spelers zijn mariniers, die het avontuur proberen te overleven. In hun beurt kunnen de mariniers kiezen uit vier acties: rennen (dubbel verplaatsen), vuurkracht (dubbel schieten), oprukken (verplaatsen en schieten) of paraat (verplaatsen en een uitgestelde order). De monster speler trekt voor elke marinier die meedoet een monsterkaart. Daarna mag hij één versterkingskaart uitspelen en nieuwe monsters plaatsen. Ten slotte mag hij al zijn monsters verplaatsen en laten aanvallen. Het spelbord moet door de mariniers worden ontdekt, evenals het uiteindelijke doel.
     
  15. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Titel: Unknown
    Genre: Action/Adventure/RPG/Fighter
    Beschrijving: Ok de mix van RPG met een fighter klinkt gek maar het zou vreselijk vet kunnen uitpakken.
    Kijk je maakt een enorme stad waar je net als bij GTA allerlei verschillende soorten bendes hebt. (vooral de maffia is erg leuk)
    Je kiest aan het begin voor je eigen naam en outfit voor je character en je eigen bende, zo begin je het spel om een aantal leden voor je bende te vinden.
    Als je eenmaal een kleine bende hebt opgestart kun je beginnen met kleine inbraakjes etc. waarmee je ook je eigen tactische plan moet uitwerken.
    Later in het spel word je bende groter doordat je een reputatie krijgt in de onderwereld en meerdere mensen willen zich aanmelden bij je bende.
    Uiteindelijk kan je het opnemen tegen de andere bendes en proberen om de stad over te nemen en te regelen.
    Als je de stad hebt overgenomen kan je winst maken met bedrijven die je hebt overgenomen. (denk aan het godfather concept)
    Er zullen altijd weer net zoals jij bent begonnen nieuwe bendes opstarten die na loop van tijd ook weer groot worden en jij ze dus moet proberen te verslaan.
    Online zou dit ook wel kunnen werken zeg maar 2 bendes melden zich aan voor een game het doel is om zo snel mogelijk een aantal inbraken te doen. (zonder gezien te worden natuurlijk)
    De ene bende moet inbreken terwijl de andere moet verdedigen als de tijd op is of de inbraak is gelukt is de andere bende aan de beurt.
    Oooh ja het verhaal speelt zich natuurlijk gewoon in deze tijd af
     
  16. Commander_Vos

    Commander_Vos Star Wars owns

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, gewoon een spelwereld zoals de normale wereld. Heb ik wel een sover nagedacht. Dit zou dan een soort multi-form spel moeten worden. In de toekomst komt er misschien wel zo'n spel. Alhoewel een persoon die van bepaalde dingen houdt, zoals skaten ofzo, dan gewoon een skategame koopt, of iemand die graag auto's kapot ragt, een soort burnout koopt.
    Nee, zo'n spel zou zo veelzijdig zijn dat hat niet leuk meer is. Neem nou de GTA SA spelwereld, het spel is leuk, maar de uitgebreide gameplay komen de graphics niet echt ten goede. Zo'n spel zou teveel schoonheidsfoutjes bevatten en te onbestemd zijn.
    Toch leuk dat je ook op dat idee kwam.
     
  17. Dodootje

    Dodootje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel in de genre van Fable maar met meer vrijheid en zoiets als je evil of good bent dat je ook skills kan dat de tegenovergestelde alignment nie kan hebbe :)
     
  18. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Mijn perfecte game is Oblivion zonder bugs. O-)
    Ah, als dat ooit zo zou mogen zijn dan ben ik een tevreden man.

    En footie met goed uitgewerkte rpg elementen lijkt me ook wel leuk zodat je speler echt kan trainen en ze beter ziet worden.
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn perfecte game: het oude PGR2 met de tegenwoordige (dus nieuwere) live options
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Een soort perfecte auto simulatie voor de console. Alle wagens ooit, alle circuits, en eventueel een simulatie van het hele wegennetwerk van de wereld ;). Lekker haalbaar he. Lekker met je klassieke concertible naar Zuid-Frankrijk rijden (of je doet een wedstrijdje met je buurman). Heerlijk...

    Droomt verder:+
     

Deel Deze Pagina