Halo 3 een nieuwe topper of juist niet???

Discussie in 'Algemeen' gestart door GODZILLA, 19 mei 2005.

  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    @bosbeest , je verraadt je beperkte kennis wat betreft halo ce al , aangezien je het al gespeeld hebt maar niet weet of er brutes en airborne elites in voor komen.
    Ik kan je hierbij geruststellen , ze komen géén van beiden in halo ce voor , noch het brute-shot.
    En BLACKHAWK EM heeft het wel degelijk bij het rechte eind dat het verhaal van halo ce véél diepgaander en véél meer betrokkenheid losweekt bij de gamer dan het vrij oppervlakkig verhaal van halo2 waar je weliswaar véél over de covenant en zijn onderlinge verhoudingen komt te weten , maar je betrokkenheid met het personage véél minder groot is dan bij halo ce.
    In halo ce kreeg je een onbekende vijand voor de kiezen en zoals BLACKHAWK EM al zegt , je wist er niets over en terwijl je in de eerste missies op reddingstocht ging moest je alle sterke en zwakke punten van je vijanden nog zoeken en zoveel mogelijk uit te buiten , en nét dit zorgde er voor dat je niet zomaar een game speelde , nee na de ontsnapping uit de pillar off autumn en je landing op de halo-ring werd je als het ware in het verhaal gezogen , en speelde je de masterchief niet meer.
    Sterker nog je was de masterchief in eigen persoon op dat moment dat je eerst op reddingstocht ging , en hoe meer mannetjes je in die eerste missies wist te redden hoe beter je je ging voelen .
    en dan de zoektocht over de ring naar een mogelijkheid om hem te neutraliseren en eens dat gelukt is en je uiteindelijk de pillar off autumn vernietigd hebt teneinde de covenant te beletten de sprong naar de aarde te maken dan voel je , je alsof je zelf de missie in real-time in hoogsteigen persoon tot een goed einde hebt gebracht uiterst tevreden, en nét dat maakt nou de sterkte van deze game uit, en net dit ook is in halo2 niet terug te vinden.
    En laten we hopen dat bungie ons dit gevoel in halo3 weet terug te geven.
     
  2. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had toen Halo ce geleend van een maat, maar had Halo2 al in mijn bezit. Daardoor vond ik Halo ce geen reet aan, met die ongelooflijke klote gun die je krijgt in het begin, ben nooit verder gekomen dan lvl 2 ofzo... (speelde toen veel xbconnect, en de online functie van Halo 2 is gwoon veel beter..)
    Had Halo ce een open einde? (ik weet het echt niet) zo ja, dan is wat je hierboven hebt geschreven bull.
     
  3. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Halo ce heeft een open einde.

    En svennies heeft gelijk met zijn verhaal. Halo 2 had gewoon niet zoveel deepgang als halo ce
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    @bosbeest , jij weet dus géén rotte bal af over halo ce , maar komt dus onze posts hier aanvallen met het feit dat jij het wel weet dat halo2 qua verhaal beter is dan halo ce terwijl je de game nooit hebt uitgespeeld.
    En ik durf nog te wedden dat die twee leveltjes die je ocharme hebt uitgespeeld wel op niveau easy zal geweest zijn .
    Gamers zoals BLACKHAWK EM , Panzerdelta , ik en nog vele anderen hebben halo ce echter op het niveau legendary uitgespeeld , en dit meerdere malen, en zodoende dus wéten wij waar we het over hebben.
    Ga dus eerst halo ce maar eens een keer op ons niveau uitspelen , legendary dus , en dan pas mag je de vergelijking maken qua diepgang van het verhaal en de intensiteit van de gevechten met je tegenstanders ervaren hebt, en pas dan mag je hier meebabbelen om een vergelijking tussen halo ce en halo2te maken._0/




    En zoals Panzerdelta het hierboven al zegt , inderdaad , halo ce had een open einde .
    Je plaatselijke missie was wel afgerond en de pillar off autumn was opgeblazen en de haloring vernietigd ,maar dit was niet méér dan een plaatselijke overwinning , zeg maar een gewonnen veldslag in een grote oorlog,aangezien er meerdere haloringen zijn en je daar nooit tegen de covenant-hoofdmacht gevochten hebt aangezien die al op weg waren naar de aarde.
    En zoals in alle oorlogen is er maar één gevecht dat echt beslissend is voor de héle oorlog , en dat is het laatste gevecht.
    En als er hier al iemand bull schrijft , dan is het diegene dus die anderen hier terechtwijst zonder dat hij er een jota vanaf weet , jij dus._0/ _0/ _0/
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deze game opnieuw zwaar gaat tegenvallen. Met halo 1 hebben we het hoogtepunt bereikt, toen was alles nieuw en er waren weinig fouten. Deze game was alleen overtroffen door betere graphics en een online gedeelte en natuurlijk de foutjes eruit halen. Maar met halo 2 is bungie al op een totaal ander spel overgestapt. Het enigste voordeel was het online gedeelte. Wat later een nadeel leek te zijn door de vele cheaters en slechte host. Ik denk dat bungie met halo 3 dezelfde lijn doorzet. Ik denk dat deze game nog meer een massagame wordt voor de grote markt. En niet zoals halo 1 gewoon een goed spel. Bungie heeft aan het grote geld geroken en zijn er nu aan verslaafd. Dus niks halo 3 wordt een topgame, halo 3 wordt een flopgame die alleen voor de massa bedoeld is en niet voor de die-hard gamers die een lekkere halo game willen spelen.
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    De singleplayer in halo 2 was bagger. De verhaallijn was zeker uitgebreider. Maar hier hield het ook mee op. Op het begin was het een leuke game, zeker het level met dat grote mechanische beest. Maar vanaf level 4 verveelde ik mij, en toen kwam de flood ook nog eens terug. Ieder volgend level was een lijdensweg en het heeft me ook heel lang gekost om deze game uit te spelen. Niet door de moeilijkheid maar door de verveling.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat was inderdaad een tof level. Zeker als je in dat level gaat kloten met een banshee. :D Soms kom je dan op plaatsen waar je (nog) helemaal niet hoort te zijn, want best een leuk effect kan geven. Ook de scarab gun was lekker knallen in het 2e deel van het level :D

    Voor de rest ben ik met je eens dat de beleving in Halo 1 toffer was, maar ik ben geloof ik een van de weinigen die niet zoveel te bitchen heeft over Halo 2. Ik vond het spelen met de Arbiter tof, vond het verhaal oké en heb me er al met al prima mee vermaakt.

    Ik denk dat Halo 3 gewoon weer heel erg tof gaat worden. Sowieso wordt de oorlog naar aarde gesleept en met de mogelijkheden die de 360 biedt in vergelijking met de 1e Xbox moet dit toch echt wel en zeer toffe game op gaan leveren. Het zal eerder knap zijn om Halo 3 te verkloten, dan er een geslaagde game van te maken. Denk ik. :cool:

    Meeste mensen die erover zeiken (over Halo 2 dus) zijn die MP gasten die maar doorgaan over het n00b-gehalte. Geen idee of zij gelijk hebben, want de enige keren dat ik me met de MP heb bezig gehouden is via system link bij vrienden met de nodige lading bier. Elke keer dat we ff gingen knallen heb ik er de grootste lol aan beleefd en dat was hetzelfde bij Halo 1.
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Is er uberhaupt eigenlijk ook al maar IETS over halo 3 naar buiten gebracht?
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee:+
     
  10. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Halo 2 had op z'n minst de diepgang die Halo 1 had qua verhaal, maar de berokkenheid ontbreekt omdat ALLE belangrijke gebeurtenissen vanuit cut-scenes verteld worden.
     
  11. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 is nog niet eens officieel aangekondigd, maar als die komt word het een topper. De naam HALO staat na 2 delen al voor zoveel kwaliteit, en vooral omdat ze veel hebben geleerd van de eerste 2 delen word het goed, het kan niet fout. Als ze het online maar uitgebreid uitwerken!
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Eerst afwachten zal ik zeggen, Halo 2 was gewoon een hele grote hype en wist het niet helemaal waar te maken. De SP was echt teleurstellend, maar gelukkig was er de MP die de game van een ondergang wist te redden...

    Eerst zien en dan geloven :)
     
  13. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de MP van Halo 3 het zelfde word zit het al goed.
    Dat heb je als je een goeie naam hebt
     
  14. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Zeg dat niet te gauw! Er bestaan genoeg ontwikkelaars die het onmogelijke voor elkaar krijgen en een game alsnog verneuken!

    Ik zie het nog wel gebeuren dat Bungie bijvoorbeeld Halo 3 aankondigd en tijdens de presentatie alle vergissingen van Halo 2 erin heeft gelaten + nog meer zinlose extra's voor Noobs om te kunnen winnen. Zelf zullen ze dan natuurlijk van een vooruitgang spreken...
     
  15. Candyman

    Candyman Guest

    Zal er weer wat komen zoals I love bees :p. Ik heb het eigelijk niet echt gevolgt keer zo nu en dan even wat mee van wat vrienden, ik heb me er nooit erg in verdiept. (zal daar dan de fout liggen): heeft bungie teveel tijd besteet aan die onzin?
     
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, daar hebben ze gewoon een marketing bureau voor ingehuurd. Net als met dat Colony gedoe voor de 360...
     
  17. Tha Ladykillah

    Tha Ladykillah Tha Nudies!

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wel! 2 vond ik niet heel overtuigend. Maar ik denk wel dat Halo3 er goed uit komt te zien.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  18. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    de campagn van 2 vond ik bar slecht ik speel die van 1 nog liever zelfs nu nog. 3 moeten echt weer het campagn gehalte van 1 hebben en de multi van 2 alleen dan allen nog beter, en een smg voor naar je tv te schieten, duckhunt styllll :9
     
  19. Pvt. Fenix

    Pvt. Fenix Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo word SUPER! De graphics zullen weer SUPER worden! Ik kan haast niet wachten!
     
  20. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah jah! dromen mag ;)
     

Deel Deze Pagina