1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Destroy81

    Destroy81 Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    tijdûh

    ok dan,

    een tijd die snel vergeten zal zijn:

    1.06:60 voor de broadway run met de Nissan GT concept manual

    en een tijd die hopelijk even blijft

    5.58:63 op de nordschleife met de F50 GT manual.

    Ookal is die F50 GT de snelste, 't is wel een auto om je joystick mee door de ruit weg te gooien qua controle. !&%!$! overstuur! Geef mij maar de GT1 uit PG2, reed een stuk strakker. (mijn rec. nordschleife 6.24 nogwat) De TVR nooit gehaald. Kwam 15 platinum tekort ofzo,waarvan 80 procent die *^%@$&*! pionnen-levels. Opnieuw hulde _O_ voor de toptijdenzetter hier, geen idee waar ik bij de broadway run in hemelsnaam 2 volle seconden vandaan moet halen. Over een paar maanden eindelijk Xboxlive.

    gr.
    Des
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe, een weer iemand die onder de 6 minuten duikt op de N-Ring :cool:

    Het is idd mooi dat je binnenkort Live hebt, ik had namelijk precies hetzelfde als jou bij de competities hier op het forum van PGR2. Ik had toen ook geen Live en wist compleet niet waar ik de tijdwinst vandaan kon halen. :9
    Maja, met Live kan je nu van heel de top 10 de rondjes kijken dus dat is wel handig.

    Ook nette tijd van Insane, je ziet mensen hier steeds dichten naar de top kruipen. :cool:
     
  3. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    3 honderste sneller als Stefan :)

    1.04.53


    Edit: ow op live stond een andere tijd bij je stefan ..., dan moet ik nog maar een paar tienden sneller rijden...
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    tnx ja gaat steeds beter, en ben al blij dat ik binnen de sec bij jullie zit *) niekj ook weer sneller gvd :9 i''ll be back mazzoll
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer geoefend en na een redelijke eerste bocht had ik echt een perfecte tweede bocht, van een autolengte achterstand naar een autolengte voorsprong op het WR! Ging zo goed maar natuurlijk moest het weer fout gaan en dat ging het ook bij de chicane, kon mezelf wel overhoop schieten! :mad: Helaas moet ik het dan ook doen met:

    1.04:71
    Ferrari F355 GTS
    Automatic


    Inmiddels heeft m'n controller de kachel ook al gevoeld. O-)
     
  6. Destroy81

    Destroy81 Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    De vorige was nog niet bijgeschreven, maar inmiddels weer verbeterd:

    Nordschleife:

    5.52;67 met de F50 GT Manual

    'r kunnen nog wel een paar seconden af, maar die derde plek ga ik denk ik in dit leven niet meer halen. Wil eerst de carrousel eens goed nemen, ik zwabber alle kanten op., scheelt zeker 2-3 sec.

    Nieuwsgierig: wat was jullie record voor Nordschleife in PG2, met welke auto?

    gr.
    Des
     
  7. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij rond de 6.14 voor mij met de GT1
     
  8. Margammor

    Margammor Connect and Go

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste poging

    ;-)

    gaat nog een maand of wat duren voor de top 10, maar het gaat beter.

    1.07.53 met de Ferrari 355 op de automaat, plaats 374 in Live. Met de beste spit times zou er nog 2,4 seconden af moeten kunnen, maar ja, krijg maar eens een perfect rondje.

    Ik heb FredKroket zijn rondje al 50 keer bekeken en helemaal in mijn hoofd haha zitten, maar moet nog veel oefenen om echt strak zonder slip snelheidsverlies door de bochten te kunnen razen... oefenen oefenen en oefenen maar
     
  9. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens manual, scheelt erg veel als je het een beetje onder de knie hebt :).
     
  10. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van de week ook eindelijk onder de 6 minuten gedoken op de Nurburgring.

    5:51.70
    F50 GT
    Manual
     
  11. PGR3 Comp.

    PGR3 Comp. New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe challenge!!!

    Stad: Las Vegas
    Circuit: Tropicana Tour
    Auto: Willekeurig uit Klasse B


    En leuke baan, bestaande uit 8 bochten, die gereden zal worden met de snelle B-klasse auto's :cool:

    En hiermee gaat ook de oude challenge op slot en worden er felicitaties uitgedeeld aan Fred, Stefan, Kes, Traxx en Niek voor het behalen van de eeuwige roem in de top 5. :+


    (Stefan: Omdat de beheerders van deze competitie waaronder ik nu veel met GRAW bezig zijn, zal er misschien wat minder van onze kant gepost/bijgewerkt worden, maar de competitie zal gewoon worden bijgehouden en van nieuwe challenge worden voorzien. Er zijn dus nu ook meer kansen voor de andere mensen omdat veel "toppers" nu dus met GRAW bezig zjn. :+ )

    Veel suc6 iedereen _0/
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Tropicana Tour
    Ultima GTR
    1.08.23
    Automatic


    Leuke baan. Ik weet alleen nog niet precies welke auto ik moet nemen. De Enzo en de Ultima zijn beide wel geschikt voor deze baan vind ik. Wat is het wereldrecord eigenlijk 1.04?
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2006
  13. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    1:08,63, Koenigsegg, AT. WR is in de 1:03 met een Koenigsegg.
     
  14. Destroy81

    Destroy81 Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0

    M'n tijd is niet opgepikt door mods? No offence:) Zet 'k 'm nog een keer neer!

    Top van je tijd voor de ring Toxin, heb 'k tenminste weer een streeftijd, want die 5.37 haal ik toch niet. :)

    Des
     
  15. Destroy81

    Destroy81 Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    En voor de weekchallenge

    1.07;75 met de Koenigsegg manual.

    Gr.
    Des
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik zag alleen de tijd bovenaan de lijst, goed dat je het zegt. :) Bij de volgende update staat hij erbij.

    @ Bonbridge, tuurlijk zijn de Enzo en de Ultima niet het snelst, dat is de Koenigsegg ;)
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh... de koenigsegg had ik niet eens getest joh. :) Straks dan nog maar eens proberen om een lage 1,07 te halen. Dan edit ik deze post wel.

    Edit:

    Tropicana Tour
    1.07.59
    Koenigsegg
    Automatic


    Gehehe... dit is mijn snelste tijd tot nu toe. De eerste drie bochten waaren ronduit k*t. die ruime bocht was redelijk. de bocht erna ging redelijk. de bocht waar je niet hoefde te remmen ging ook redelijk k*t. De bocht erna ging wel erg goed. En de laatste bocht ging ook zeer goed. Na deze tijd heb ik ook verder gereden maar ik haal de 1.07.59 niet meer in. Bij de eerste checkpoint stond ik 1,13 seconden voor. Maar bij het de laatste twee bochten ga ik langer niet zo snel als mijn vorige dus dan haalt hij me in. Soms ook eerder want ik verpruts wel vaker dingen op de baan.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik had volgens mij een lage 1.06 gereden gister. Ergens rond rank 50. Ik ga nu even kijken of er wat af te halen valt.
     
  19. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste half uurtje:

    1.03.80

    Koeningsegg manual

    9e op l!ve
     
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    eerste tijd:

    1.06.78
    koeningsegg
    MT
    77 op l!ve

    moet nog even die baan leren kennen dan ga ik er weer voor zitten
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2006

Deel Deze Pagina