1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vind Combatstats veel beter.

    Tenminste info over alles wat betreft damage, en niet alleen hoogste crits.
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat lukt er dan niet? Je moet gewoon met je linkermuis knop op de pet drukken en dan op de tame-aanval doen.
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Geen idee, ik kon zowel met haar als haar pet "praten". Heb alleen met haar gepraat, zij veranderde in demon, pet bleef rustig staan in zijn friendly form. Vond het wel hip. :+

    @ Timmeh - Nightsaber aanklikken, rechtermuisknop op taming rod klikken en dan zou er iets moeten gebeuren. :+ Geef anders ff wat meer info over wat er niet lukt. :)
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Gelukspik had je weer een bug :+
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan er ook niks aan doen. :D
     
  6. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    lol bugs ftl. ben laatst gewallclimbed naar de blood elf waar je normaal heen getelporteerd wordt voor awbees scale in winterspring, nu was het dus andersom. Ik klom de berg op en ze teleport me naar beneden, recht in de klauwen van scryer de draak.
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    exploiter ik ga je reporten 8)

    Edit:

    Heb een nieuwe interface gemaakt, de onderste balk moet ik weg werken en aanpassen :>

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    graag hoor ik commentaar of verbeteringen :>
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2006
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat dan doe dan komt er in beeld: "You have not chosen the right animal to tame" oid. Ik moet een nightsaber hebben, misschien geen young nightsaber maar een ander? Het is voor die quest. Heb ik ook geen skills ofzo nodig? En nog iets... Ik ben nu level 38 maar kan ik bijv. op level 40 een paard of een ander dier kopen om op te rijden en daarmee trainen en gebruiken in gevechten? Of moet je echt beesten 'tamen' ?
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ieder ras heeft zijn eigen mount. Ik weet niet wat jij bent , maar als je bijv. een human bent en je wil een tijger als mount, dan moet je eerst heel veel reputation points zien te verdienen, wat dus heel lang duurt.
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Je moet echt een nightsaber hebben, en geen young nightsaber zoals je al zei. :) Maar als ik het goed begrijp ben je nu dus lvl 38 en heb je nog geen pet? :eek:
    Anyway, op lvl 40 kan je een mount kopen alleen voor op te rijden. Je kan jezelf dan 60% sneller verplaatsen dan te voet. :)
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha dat verklaart het. Thx.
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je de mount van een ander ras wil dan moet je eerst exalted met hun worden kwa reputatie (dat kan je checken in een van de tabbladen waar je ook je honor kan vinden).
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb een hele slechte wireless mouse, die constant uitschiet, daarom heb ik mijn interface (op titanpanel na, zonder mods) zo ingericht dat ik zo veel mogelijk met het toetsenbord kan doen:


    [​IMG]

    Voor alle duidelijkheid, ik heb mijn catform en bearform bars er gewoon met photoshop onder geplakt.
    Ik heb dus mijn bear en catform button ook op mijn actionbar gezet, zodat ik kan shapeshiften met de toetsen 1 en 2. En vervolgens kan ik terugshapeshiften met de + (numeriek toetsenbord). Dat gaat dan een stuk sneller, bijvoorbeeld als ik in catform ben, kan ik achtereenvolgens drukken op + 4 1 6. Wat dan staat voor casterform --> nature's grasp --> bearform --> charge.
    En dan heb ik daarboven mijn healingspells, de 3 hoogste ranks en van de HOT de 2 hoogste. Van links naar rechts is van laag naar hoog, en dan heb ik nature's swiftness daarnaast, zodat ik direct NS + Healing Touch kan doen Alleen pakt hij mijn NS niet altijd. :confused: Ik moet nog een macro hebben die mezelf target en beide spells achtereen doet.
     
  14. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je koopt gewoon een goede muis :p

    Hier mijn interface
    [​IMG]
    Handige mod boven chatwindow voor hunters: Sorren hunter timers. Houdt bij hoe lang je traps, serpent sting etc nog duren.

    En weet iemand misschien hoe je dat auto-joining voor BG uitzet in titan?
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2006
  15. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel exp krijg je als je in lv 59 die warsong gulch dingen inlevert?
    En was het nou 200k of 240k exp vanaf 59 naar 60?
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik krijg op level 60 er nog steeds 3000 xp voor.
     
  17. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik level nu een nieuwe char en mijn plan was om al die dingen te bewaren en dan in 1x in te leveren als ik level 59 was, maar dat gaat niet door aangezien je maar maximaal 20 van die dingen kan houden:'-(
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    [​IMG]

    Zo is mijn interface geworden uiteindelijk.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    [​IMG]

    Ik heb het simpel gehouden :)
     
  20. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Mijn UI :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina