Ik heb een probleempje met de nieuwe communicator. Ik kan iedereen horen die tegen me praat, en ik praat terug. Het probleem is alleen dat niemand mij kan horen. Sowieso de mensen met een gewone xbox niet. Met andere 360's nog niet geprobeerd. Ik heb dat schuifdingetje op de communicator al gewoon naar rechts gezet, zodat je kan babbelen. Ik krijg ook, in halo bijvoorbeeld, te zien dat ik praat (microfoontje wordt wit). Alleen niemand hoort me. Ook heb ik t geprobeerd met de oude headset, van de gewone xbox, maar die geeft hetzelfde probleem op mijn 360. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen??
Weet je ook zeker dat je niet nog in een of andere Private Chat zit? Je moet namelijk echt in de Game Channel zitten. Maar jij hoort hun wel? Dus valt deze optie eigenlijk weg. Verder ligt het waarschijnlijk aan de HEADSET. Aangezien 2 maten van mij, precies hetzelfde hadden. Een ervan heeft gewoon een nieuwe in de winkel gehaald. Maar de ander heeft hem opgestuurd naar MS, en had binnen 1 dag geloof ik weer een nieuwe !
Heb je eens in de parental controls gezeten? Je headset is meestal standaard geblokkeerd als je onder een bepaalde leeftijd zit.
Binnen 1 Dag?! Je moet hem opsturen naar Duitsland. Daar zal die 2 dagen later aankomen en dan komt ie met de luchtpost terug. Dat maakt hret 3 dagen en echt niet maar 1!:{
ff kijken bij de parental controls, maar ik heb niet t idee dat de leeftijd een probleem zou moeten zijn, maar goed
Ok, t lag dus gelukkig niet aan dat ding zelf, maar aan halo2. Die doet af en toe moeilijk bij de Voice Output.Kennelijk moet je eerst iets 4 a 5 keer aanklikken (Voice Communicator Only) voordat halo2 t snapt. Nu kan men mij wel horen. Probleem opgelost.