Een paar beginner vraagjes.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jeroendeman, 12 mrt 2006.

1. jeroendeman

jeroendeman :)

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo xbox team,

Ik heb me zojuist aangemeld om wat te vragen _0/ . Sorry dat ik niet goed rondkijk want ze zijn vast al gesteld.
    1. Als ik de xbox 360 van 300 euro koop is het nog wel de zelfde kwaliteit? Ik weet dat er geen hardeschrijf en alles bijzit maarja.... Ik heb me oude xbox nog :) . 2. Waar kan ik die van 400 krijgen. Ebay ofzo. Want de bartsmit zij dat de 360 van 400 euri pas over 2 maanden aankomt. Ongeveer. Daar heb ik dus echt geen zin in.
    3. Wat zijn de voordelen van 400 euro. 4. Kan ik met die van 300 euro nog wel me oude spellen er op spelen als ik een memorty stick koop?

Laatst bewerkt: 12 mrt 2006
  2. basovich

basovich Guest

1. de kwaliteit is gewoon hetzelfde maar bij die van 400 euro zit er draadlose contr bij en is de dvd lade van chroom.

2. bij de media markt in eindhoven hadden ze een paar weken geleden een stuk of 20 xbox premium (€400) staan.

3. nja dat spreekt voor zich denk ik, harde schijf, draadloze controller en dus veel makkelijker voor het 'online' gamen dus als je alleen maar 'offline' gamed zul je denk ik wel genoeg hebben aan een xbox 360 van €300 en anders zou ik voor die van €400 gaan, want die heb ik namelijk ook en is veel rlxterrr :)

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    1.De kwaliteit gaat niet achteruit
    2.Geen idee of je in een dorp of een stad woont, maar bel wat winkels af in de buurt of ze hem hebben.
    3.De voordelen zijn dat je met die van 400 een chromen klepje hebt, en de laadtijden door de HD zijn een stuk korter. En waarschijnlijk gaan er steeds meer games alleen compitable worden met de HD. En met een memory stick kan je niet je xbox 1 spellen spelen.

4. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    en vraag 4 :p;):

Nee, daarvoor heb je de hardeschijf nodig.

5. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
  6. jeroendeman

Leuk Bevonden:
    0
    HD? Dat is toch voor de kwaliteit? Toch niet voor het type xbox.Heel erg Bedankt:)
    Zou even op marktplaats gaan kijken. Zijn dat geen neppers?

7. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de Premium Pack nu bij de Dixons bestellen!!

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    HD = Harde Drive ;)

9. jeroendeman

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt _0/

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :confused:

dat heb ik nog nooit eerder gehoord, maar MOCHT dat zo zijn...is het dan wel zo dat zodra ik een HD koop, de laadtijden dan ook gelijk weer korter worden (zoals blijkbaar op een premium

maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat dat zo is :{

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Met Oblivion zal het een groot stuk gaan schelen.

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    En het is toch zo, met HD is de laadtijd sneller :9

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    maar dat ligt dus niet aan de premium opzich, maar aan de HD. dus als ik ooit genoeg geld heb om een HD te kopen dan is dat allemaal geen probleem meer? :confused:

14. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij liggen de laadtijden aan de aantal Mega Hertz en dat is bij beiden t zelfde:confused:

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    dat dacht ik idd ook al :confused:

16. jeroendeman

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik nou voor de 300 gaan of 400? Kan je dan bijv een Harde schrijf er in laten doen later? Misschien is dat een optie .

17. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt later nog een HD kopen als je er een kan vinden, maar ben ben je nog 400 euro kwijt (de HD kost volgens mij 100 euro) en dan heb je de extras van de Premium nog steeds niet, als ik jou was zou ik gewoon rondvragen in winkels bij jou in de buurt en dan wachten.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    je mag natuurlijk een premium kopen, maar een core + HD is gemakkelijker te vinden EN toch even duur

de enige echte extra is de chromen DVD-lade (of je moet een HD-tv hebben, want dan zit er ook nog een extra kabeltje bij)
    want bij de core heb je net zo goed een controller (maar dan geen draadloze), je hebt ook een voeding, scart kabel+ een xbox 360...

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de premium heb je een wireless controller, en dat is toch wel heel erg relaxed xD..

20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik heb ook een core + harddisk, en mij heb ik er geen probleem mee, omdat de kabel 3x zolang als nodig is. En dat witte staat beter als dat neppe donkergrijze plastic

Deel Deze Pagina