Een paar beginner vraagjes.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jeroendeman, 12 mrt 2006.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    precies :D

(wauw, een keertje iemand die geen commentaar op mijn core-denkwijze heeft :p)

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Het glimt ook hoor 8)

3. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Donkergrijze plastic?? waar zit dat dan? enne je kan beter gewoon premium kopen... waarom moeilijk doen als het makelijk kan? bij premium krijg je trouwens ook een beter Kabel voor naar tv erbij... (en zit die afstandbediening er nog bij of hebben alleen de vroege kopers die? (handig trouwens voor je muziek :))

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    die kabel is alleen nuttig als je een HD-tv hebt, dus voor mij alweer een nutteloze extra.

Volgens mij zit die afstandbediening er niet meer bij..was volgens mij een extraatje voor vroege kopers

5. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    een core is alleen goed als je alleen maar offline speelt .Want je hebt geen headset geen hd en dan ook nog een rotte bedrade controller.
    Als je een premium haalt heb je een hd + headset +wireless controller voor de prijs van een harddrive .We zijn toch allemaal gierige hollanders en willen het meeste voor ons geld dus dan kom je toch uit op de premium.Ben je ongeduldig of ben je te lui om te zoeken haal je een core en vind later uit dat je toch wel al deze dingen mist wat een premium heeft en ze later haalt wat het dus duurder maakt .

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ben ik het niet helemaal mee eens...
    om online te spelen heb je nodig:
    • Xbox 360
    • Controller (wireless, of bedraad)
    • Opslagmedium (HD OF MU)
    = €334
    een headset heb je dus absoluut niet nodig, en daar heb ik dus ook totaal geen behoefte aan om die te hebben.
    Bij die wireless controller moet je ook nog eens Play & charge kit / batterijen kopen, kom je ook nog eens duurder uit dan met een bedrade.
    En in veel situaties voldoet eigenlijk een bedrade ook (op het next-gen gevoel na dan): de draad is toch lang genoeg

dus je kan al vrij goedkoop aan de slag (online EN offline)

Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is lang niet het enige. Sommige spellen gebruiken de HD als tijdelijke opslag. Daar zetten ze bij de eerste keer laden wat belangrijke bestanden op, zodat die volgende keer van de hd leesbaar zijn. En aangezien een HD sneller is dan een dvd speler, gaat het laden sneller.

8. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt een headset heb je niet nodig maar het is fun als je nog iemand kent die ook de 360 heeft en dan samen te gamen dan is het cool om te kunnen praten .de play and charge kit is niet nodig oplaadbare battaryen doen het even goed.
    en een memory card gaat denk ik na een tijd irriteren iedereen zit filmpjes en demos te downloaden van marketplace en jij zit maar met je memorycarc waar net een arcade game op past lijkt me niet chille.
    Dus dan ga je de hd kopen en dan ben je dus beter uit met de premium

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    dat ligt dus niet aan de core/premium, maar alleen aan het feit of je een HD hebt...

10. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    foutje

Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  11. jeroendeman

jeroendeman :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk maar te gaan wachten. Bij de dixons is die van 400 euro leverbaar staat op de site. Of naar de gigantishe Media Markt dat is een grote winkel.Ze hebben gewoon alles daar.

Jeroen

12. jeroendeman

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor het dubbelposten. 1 vraag. Is het waar dat je met de xbox van 300 Sommige spellen niet kan spelen? Ook niet met een memory stick? :|

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    nog niet, maar er zullen wel games uitkomen waarbij een HD vereist is.
    Het is dus niet zo dat de core een slechter systeem is, je moet er gewoon nog een HD bij kopen :)

14. jeroendeman

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dat er later inzetten?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  16. RobbertN

RobbertN Banned