Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het helemaal mee eens, zo is het niet meer leuk om te spelen

2. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar geen last van. Overigens vind ik de SP missies al snel saai worden. Alleen de eerste paar vond ik super. Misschien heb ik het al wel teveel gespeeld van het weekend.... Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het spel nu echt goed vind.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    zoon probleem heb ik er neit mee, altijd binnen 10min wel een toffe game

4. Chiwawaatje

Chiwawaatje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je mijn server joinen, draai met gemak 16 man zonder lag. Heb die award van 8 uur online al gehaald. Zonder een seconde lag...

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ooh man! net die missie gehaald in dat kasteel, na de laatste checkpoint dacht ik schijt! ik ga rennen! dus ikke snel naar beneden, komt er een chopper achter mij aan :eek: maar gelukkig schoot ie de hele tijd mis! kogels vlogen om mijn oren! dat was intens!

6. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    is er nog iemand die van deze game afwilt:) pm me xD ik geef er 45 voor of doa4 plus 5 euro :)

7. Craven

Craven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, is het mogelijk om de single player met z'n 2en te doen, dus co-op?

thx alvast

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    heb k ook net gehaald ..haha fokt op missie ;)

die erna is ook wel een leuke :)

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    nee dus, als je wil co-oppen zijn daar speciale levels enz. voor in multiplayer

excuses voor 2 posts na elkaar volgende keer zet ik ze in 1 post =$

10. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net missie 4 gehaald! Wat een ontzettend toffe missie was dat!! :D

EDIT:

Trouwens, ik heb al een paar keer de Complete the training mission gedaan maar krijg maar geen punten daarvoor? Iemand dit ook gehad??

Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb je ge pmt!

12. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe duur deze is bij de mediamarkt, of ergens anders waar die goedkoop is (geen online shop, wil em morgen halen)

13. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als ze DoA4 een 6 en GRAW een 7, dan is dat op zich vrij vreemd. De 6 voor DoA4 is wel heel erg laag, en een 7 voor GRAW ook. Er zijn misschien wat foutjes en minpunten, maar het spel is verder wle heel goed, waardoor die foutjes door mij vergeven worden.

Wat dan helemaal belachelijk is, is dat Ridge Racer 6 een 8 krijgt. Dat spel is bijna identiek aan de PSP versie, en ziet er haast hetzelfde uit. Alleen geeft de PSP versie je veel meer een snelheidsgevoel, dan de 360 versie. Het spel is niet slecht, maar in contrast met DoA4 en GRAW is het nergens.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor de goede orde, ik heb niet gezegd dat ik het een slechte review vond op de Euro Gamer site. Tevens vind ik de vergelijking met IGN niet gepast.... laten we wel wezen, IGN is een van de slechtere review sites op het internet (de slechtste zijn console specifieke sites die alles van hun eigen console "GREAT" vinden). Als je me niet gelooft, kijk maar eens naar de review van Jade Empire (xbox); die reviewer orgasmeert bijna letterlijk over zichzelf heen met z'n "GREATEST RPG EVAH" en 9.9 . Ik heb het spel zelf uitgespeeld en persoonlijk vond ik het maar een zwak RPG. No way dat dit een vernieuwende game is en zo'n hoge score verdient. Misschien een 8 / 10 tops, maar dan alleen voor hoge production values en zeker niet voor uitgebreide features / vernieuwingen. Sterker nog, het was een stap terug qua features vergeleken met Knights of the Old Republic (ook een RPG van Bioware).

In ieder geval, ik ben het redelijk eens met de review van Euro Gamer. Alleen zijn ze altijd zo streng als ze eenmaal het cijfer uitdelen. In de campaign ben ik ook veel grafische fouten en tegenvallers tegengekomen en dan heb ik het echt niet over kleine dingetjes maar bijvoorbeeld het ontbreken van reflections van je mannetjes in de ramen of de low-detail shadows (kijk maar eens goed naar je eigen schaduw tegen de muur). En dan heb ik het ook nog niet gehad over het gebrek aan freedom... dit deel is zo ontzettend restricting in je movement joh. Alhoewel de indruk gewekt wordt dat je overal naartoe kunt lopen valt dat dus echt tegen (dit is vooral een probleem in de stedelijke levels). Dat vond ik in de vorige delen toch wel wat leuker. Online zou er ook wel wat verbeterd kunnen worden aan de functionaliteiten van de browser.

Maar een 7tje? Ik zou hem eerder een 8 geven.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  15. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    '
    Hier is hij 54,99 bij mediamarkt alleen ik twijfel nog of ik hem haal..misschien is burnout revenge wel toffer.

16. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ranking systeem gewoon nog gebaseerd is op de current gen games. Ik weet neit of jullie helemaal begrijpen wat ik bedoel maar als je deze games die nu uitkomen al een 9.9 geeft dat moeten ze puntenuitbreiding gaan doen tegen de tijd dat we aan het eind van de 360 zitten. Ze gaven pd0 ook een 9, nogwat en volgens mij was dat ook alleen maar omdat het nieuw was, want naar mijn mening was dat spel helemaal niet zo supergoed. Ik denk dat we een 7 voor GRAW gewoon moeten beschouwen als een goed spel waar nix mis mee is voor een next gen game.

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is een goed spel dan niet gewoon een 8 waard? ;)

Ik bedoel maar, op de basisschool kreeg ik ook vaak een 8 als cijfer voor mijn werk en dat werd dan vertaald in een "goed".

....

Ehh ja, geweldig voorbeeld, weet ik.

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hu?? En je keek zo uit naar deze game...??

Wat viel je tegen?

19. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik weet niet precies wat het spel een 7 maakte maar een 7 beschouw ik ook als goed. Een 8 is meer goed maar dan ietsje beter (wat GRAW eigenlijk ook wel waard is ;))

20. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik wel opvallend, een schot in je grote teen is net zo dodelijk als door je hoofd :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina