dat zit in de meeste spellen op de xbox wel, moet je ff avhterop het doosje van een spel kijken, dan staat het er wel op.
nee urty ik bedeoel geen dolby digital 5.1 allen ik bedoel DTS dat is nog mooier dan dolby digital! je hebt het tot nu toe alleen in sommige films.
Volgens mij is er geen enkel spel die dts ondersteund, de xbox ondersteund ook geen dts dus waarom zou je het in je games stoppen.
tuurlijk ondersteunt xbox dts wel! als je in opties gaat dan kan je dolby surround en dolby digital en dts uit en aan zetten
Ik heb het DTS-logo wel eens zien staan op de doos van "Pirates ..." Maar volgens heeft geen enkel spel in-game DTS, maar hooguit tijdens cut-scenes ofzo. Het lijkt me namelijk onmogelijk dat de X-Box genoeg in huis heeft om realtime DTS te produceren.
dat kan natuurllijk niet in de intro ofzo alleen dts. het is dts of helemaal dolby digital! maar wie weet een spel !!!!
Oja ??? waar dan kan t echt neit vinden als in gewoon naar settings---->audio dan kun je alleen maar kiezen uit mono, stereo en dolby surround. heb dit net gevonden maar kan er niet echt iets uit opmaken: DTS Sound On Xbox Question How’s it hanging Hank? Can Xbox use DTS instead of Dolby? I think DTS isn’t as compressed as Dolby Digital, so DTS will take up about 4x the space on a DVD. If developers used some type of efficient encoding method would it work or does the DVD just need to support DTS and DD and your home theater system decodes it? The price of a game might go up $5 - $10, but I don’t care…just wondering. CriTioN Answer It's hanging according to specification. Xbox could encode DTS for games, but it would be pointless since the NVIDIA MCPX (APU) chip handles real-time Dolby Digital 5.1 encoding. For DTS encoding, the Intel CPU would have to “waste” processing power on something that should be handled by the APU. The whole purpose in having dedicated processors for graphics and sound is to offload processing from the CPU. For interactive real-time sound in games, the audio stream is encoded in real-time. It’s not stored encoded on the DVD. Only sound samples must be stored on the game DVD, but pre-encoded Dolby Digital 5.1 sound streams are not required. Xbox can pass through DTS sound from DVD movies and games. That means already encoded sound streams stored on the DVD can pass through to a DVD decoder. For real-time sound in Xbox games, it's very unlikely for any game developer to choose DTS over Dolby Digital. HANK - 2002-02-17
Dts word niet ondersteund in de Games zover ik weet , maar de xbox ondersteund het zeker wel.......maar pas als je een advanced scart aangesloten hebt kun je de opties dolby digital 5.1 en Dts inschakelen. Dts is inderdaad meesterlijk vet met films.....weet niet of het een optie zou zijn voor een game..lijkt me wel wat, maar of het zou kunnen dont know
tuurlijk niet je kan een dvd toch ook kijken in DTS OF in dolby digital 5.1 (als de film het ondersteund) en trouwens dan is alleen de film dts en de menu´s niet, dus dit is bullshit wat jij zegt. BTW: Het menu waar je dts en dolby digital 5.1 kan aanzetten of uitzetten krijg je alleen als je de advanced scart cable hebt. En GEEN enkel spel op dit moment ondersteund DTS, de xbox heeft dit voor films af te spelen. Unreal Championship maakt trouwens wel heel goed gebruikt van dolby digital 5.1 en serious sam ook.
volgens mij zijn er al wel spellen die dts ondersteunen hoor... volgens mij heb ik er zelf 1 (moet alleen nog w88 tot me setje arriveert :\) Ik heb zon gevoel dat ik dat dts symbooltje op Blinx heb zien zitten
stelletje noobs DTS is alleen mogelijk bij xbox games tijdens cutscenes / intro's etc, de xbox kan niet realtime dts encoderen alleen dolby digital. Voor het bekijken van dvd's geeft xbox alleen het dts / db 5.1 signaal door naar je versterker die het weer decodeerd.
wacht ik weet t weer, het was Metal Gear Solid en aangezien dat dat een soort film is . . . moet je n00bs wel goed schrijven
Als ik mij niet vergis zal Medal of Honor Frontline (kickass game) dit ook ondersteunen!!! Wiiiiiieeeeeeeh, WW2 in dts! Dat wordt kickuh!
ik heb medal of honor(grafisch is hij niet bijzonder het is tenslotte een ps2 poort maar hij speel heel lekker) en die is alleen DD 5.1 maar wat een geluid tering, het eerste veld is gelijk omaha beach je hoort kogels langs je vlieg, mannen roepen dingen uit verschillende richtingen vliegtuigen die over je heen vliegen(dit is zo bruut om te horen)je zit er lettelijk in dit is de beste 5.1 geluids mix die ik tot nu toe heb gehoord daarna halo en splintercell